شماره روزنامه ۶۱۱۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۱۳ دنیای اقتصاد

اخبار شرکت ها - روزنامه شماره ۶۱۱۳

  • نیاز بازار موبایل ؛چند دستگاه؟

    دومین کنگره موبایل ایران شهریورماه گذشته با خبرهایی از تلاش برای رفع ممنوعیت، بازار کم عرضه موبایل، تحولات در بازار تکنولوژی، تولید داخلی موبایل، عدم‌تخصیص ارز و... همراه بود. همزمان با آغاز به کار دولت چهاردهم و زمزمه‌‌‌های رفع فیلترینگ، جدی‌‌‌ترین خبر کنگره موبایل هم تلاشی برای رفع ممنوعیت و عرضه آی‌فون‌‌‌های رجیستر‌شده بعد از ۱۳ بود.
  • رنکینگ بانک‌ها باتسهیلات امهالی

    دنیای اقتصاد: گزارش اخیر بانک مرکزی در خصوص تسهیلات امهالی و غیرامهالی ارائه‌شده توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری، حاکی از آن است که از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ها به بیش از ۲میلیون و ۲۹۵هزار میلیارد تومان رسیده است.
  • قوانین غیرحرفه‌ای؛ آفت تولید در ایران

    حمیدرضا تیغ بند/ مدیرعامل شرکت ابزار توسن
    صنعت ابزار نیز همچون سایر صنایع بزرگ و کوچک این کشور با مشکلات زیادی دست به گریبان است که بخش زیادی از آنها به سیاستگذاری‌های دولتی برمی‌گردد و اگر قرار باشد فهرستی از این چالش‌ها تهیه شود در این فرصت کوتاه نمی‌گنجد، با این حال در این یادداشت به برخی اشاره می‌کنم.
  • نصب تجهیزات پروژه فولادسازی سرمد ابرکوه

    همگام با پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصدی، پروژه فولادسازی شرکت فولاد سرمد ابرکوه به مرحله نصب تجهیزات رسید.
  • گره سردرگم استقلال بانک مرکزی

    دنیای اقتصاد: در ماه‏‏‌های اخیر و به‏‏‌ویژه در جریان تب‏‏‌وتاب انتخابات، موضوع استقلال بانک‌مرکزی و عدم‌دخالت دولت در امور بانکی به یکی از مباحث داغ میان کارشناسان و صاحب‏‏‌نظران این حوزه تبدیل شده است. در همین راستا، «دنیای‌اقتصاد» در گزارش امروز بخش بانک و بیمه، با گفت‏‏‌وگویی با دکتر کامران ندری، کارشناس اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه امام‌صادق، به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
  • پرسش و پاسخ بیمه

    بهروز اسدنژاد / کارشناس صنعت بیمه
  • تامین سرمایه‌ درگردش شرکت‌های کوچک از طریق انتشار اوراق مرابحه

    میثم حقیقی/ کارشناس حوزه بانکی
    با توجه به اصلاحات صورت‌‌‌‌‌‌گرفته در دستورالعمل انتشار اوراق مرابحه، اکنون امکان انتشار این اوراق در سقف ۲‌هزار ‌میلیارد‌ریال با سررسید ‌حداکثر ۱۸ماهه برای شرکت‌های کوچک فراهم شده‌است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر