شماره روزنامه ۶۰۴۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۳۷ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۳۷

  • احداث؛ ۱۷ ماه، تعمیر؛دو سال!

    یکی از تکراری‌ترین سوژه‌های ورزش ایران کمبود سازه‌های استاندارد و آبرومند است. در این مورد آن‌قدر گفته و نوشته‌ایم که به ستوه آمده‌ایم، اما به مصداق «گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به‌جایی نرسد فریاد است»، هیچ‌کدام از این گلایه‌ها افاقه نکرده و کارگر نیفتاده است.
  • بس است رکوردشکنی!

    دنياي اقتصاد: لیونل مسی به مرحله‌ای از دوران بازی رسیده که شاید چابکی دوران اوجش را نداشته باشد، اما هرلحظه در حال خلق یک رکورد جدید است.
  • ابهام در احترام

    دنياي اقتصاد: آخرین بازی فصل ایران به اتمام رسید و قهرمان جام حذفی هم مشخص شد. سپاهان با برتری دو گله برابر مس رفسنجان توانست فصلی را که با جمع کردن ستاره‌ها شروع کرده بود، حداقل بدون جام به اتمام نرساند. آن‌هم با قهرمانی که دو پرده متفاوت برای تیم اصفهانی داشت.
  • ماتزاری می‌آید یا نه؟

    دنياي اقتصاد: در شرایطی که تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید تیم همچنان ادامه دارد، در تعطیلات پایان هفته یک اسم به‌طور فراگیر به عنوان گزینه اصلی نیمکت قرمزها مطرح شد؛ والتر ماتزاری، سرمربی ۶۲ ساله ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌های معتبر بسیار زیادی را مخصوصا در کشور خودش دارد، از جمله اینتر و سامپدوریا.
  • پشیمانی سودی ندارد

    دنياي اقتصاد: چهره خبرساز هفته گذشته فوتبال ایران علیرضا بیرانوند بود که بار دیگر قراردادش با باشگاه پرسپولیس را به‌طور یکطرفه فسخ کرد و البته این‌بار با موج بزرگی از خشم هواداران مواجه شد.
  • در انتظار پایان هفته دوم

    دنياي اقتصاد: با قطعی شدن صدرنشینی اسپانیا و البته تساوی انگلیس برابر دانمارک که بار دیگر تزلزل سه شیرها را نشان داد، امشب با برگزاری سه مسابقه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ پیگیری می‌شود. ابتدا بازی‌های گروه F انجام می‌شوند که مطابق برنامه از ساعت ۱۶:۳۰ گرجستان به مصاف جمهوری چک می‌رود و نبرد جذاب ترکیه و پرتغال هم از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود. آخرین بازی امشب هم متعلق به گروه E است که بلژیک پس از شکست ناباورانه در بازی نخست، باید مقابل رومانی صف‌آرایی کند که برتری سه گله‌اش در بازی نخست برابر اوکراین یکی از شگفتی‌های جام بود. این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ شروع می‌شود تا پرونده هفته دوم مرحله گروهی هم بسته شود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر