بهترین تبلت های اندرویدی برای کارهای روزمره

رپرتاژ آگهی: تبلت‌ها دستگاه‌هایی هستند که سایز بزرگ‌تری نسبت به گوشی موبایل دارند. با خرید بهترین تبلت برای کارهای روزمره، می‌توانید به کمک آن به تماشای فیلم‌های باکیفیت پرداخته یا حتی وب‌گردی کنید، درس بخوانید و طراحی‌های گرافیکی انجام دهید. اکثر این دستگاه‌ها از تراشه‌های قدرتمند و نمایشگرهای باکیفیتی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که با خرید این محصولات قابلیت‌های گوناگونی دریافت می‌کنید. به‌طور مثال، نمایشگر بزرگ‌تر کمک می‌کند تا راحت‌تر جزوه‌ها را دیده یا حتی متونی را نیز بنویسید. جابه‌جایی این محصولات نسبت به لپ‌تاپ راحت‌تر بوده و سبک‌تر نیز هستند. همراه ما باشید تا محصولات برتر از برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی و حتی لنوو را در این دسته‌بندی باهم ارزیابی کنیم.

بهترین مدل‌های تبلت برای کارهای روزمره

بهترین مدل‌های تبلت برای کارهای روزمره

امروز به‌دلیل محبوبیت فوق‌العاده‌ای که تبلت‌ها در بازار دارند، مدل‌های زیادی از آن‌ها تولید شده و در بازار موجود هستند. شما باید با خرید بهترین تبلت برای کارهای روزمره از قابلیت‌های مختلف آن‌ها بهره ببرید. این مدل‌ها را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم.

گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ

چنانچه به‌دنبال خرید بهترین تبلت برای انجام کارهای روزانه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به محصولات سامسونگ توجه ویژه داشته باشید. با خرید تبلت به مدل گلکسی تب s8 اولترا سامسونگ، قطعا بهترین نمایشگر و سخت‌افزار را درمیان محصولات اندرویدی دریافت خواهید کرد.

طراحی این محصول فوق‌العاده جذاب بوده و می‌توانید به کمک نمایشگر 14.6 اینچی آن هرکاری را انجام دهید. رزولوشن این صفحه‌نمایش 2960×1848 پیکسل بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه 4نانومتری این محصول از نوع اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 است که قدرت بالایی برای انواع برنامه‌ها به شما ارائه می‌کند.

گلکسی Tab S8 Plus سامسونگ

محصول دیگری که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین تبلت برای کارهای روزمره به شما معرفی کنیم، مدل تب s8 پلاس نام دارد. این محصول از دیگر مدل‌های سری گلکسی برند سامسونگ بوده و طراحی خاصی دارد.

حاشیه‌های صفحه‌نمایش این محصول کمی ضخیم است که شاید در ابتدا برای شما ناخوشایند باشد؛ اما صفحه‌نمایش 12.4 اینچی آن تصاویر را به بهترین شکل ممکن به شما نمایش داده و چیزی کم نمی‌گذارد. اسنپ‌دراگون 8 نیز به‌عنوان تراشه این محصول به‌کار رفته که قابلیت‌های آن را چندین برابر می‌کند.

گلکسی Tab S8 سامسونگ

اگر نمی‌خواهید به‌اندازه مدل‌های پرچم‌دار برای خرید یک تبلت خوب جهت انجام کارهای روزمره هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب اس 8 است. قیمت این مدل مناسب بوده و از یک صفحه‌نمایش TFT 11 اینچی بهره می‌برد.

باتری که سامسونگ در این محصول به کار برده 8000میلی‌آمپر ساعتی است که پاسخگوی عملکرد روزانه خواهد بود. قدرت سخت افزاری این مدل همانند مدل‌های قبلی بوده و به کمک آن انواع بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی به‌راحتی اجرا خواهند شد. التبه نمایشگر 120 هرتزی آن نیز در اجرای بازی به شما کمک می‌کند.

گلکسی Tab S7 FE سامسونگ

محصولات متنوعی توسط سامسونگ در دسته‌بندی بهترین تبلت برای کارهای روزمره تولید شده‌اند. درمیان این مدل‌ها باید به سامسونگ گلکسی تب اس 7 FE نیز اشاره کنیم. این محصول نسخه‌ای ارزان‌تر نسبت به مدل پرچم‌دار Tab S7 بوده و از صفحه‌نمایش 12.4 اینچی استفاده می‌کند.

این صفحه‌نمایش از نوع TFT بوده و تراکم پیکسلی آن 243 پیکسل است. مهم‌ترین قابلیت این محصول پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است؛ چیزی که در اکثر تبلت‌ها مشاهده نمی‌شود. اسنپ‌دراگون 778G که برای آن به‌کار برده‌اند نیز پاسخگوی هرکاری خواهد بود.

گلکسی Tab S6 Lite 2022 سامسونگ

یکی از محصولاتی که به‌عنوان بهترین تبلت برای انجام کارهای روزانه شناخته می‌شود و قیمت مناسبی نیز دارد، گلکسی Tab s6 lite مدل 2022 است. این محصول قابلیت‌های سحت افزاری عالی داشته و اسنپ‌دراگون 760 تراشه آن است.

بهره‌گیری از آخرین نسخه‌های اندروید و رابط کاربری سامسونگ کار با این دستگاه را راحت‌تر می‌کند. نمایشگر 2000×1200 پیکسلی این دستگاه TFT بوده و باتری آن نیز 7040میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. به همین دلیل است که به‌راحتی از آن برای کارهای مختلف می‌توانید استفاده کنید.

شیائومی Pad 6

بگذارید علاوه‌بر محصولات برند سامسونگ، تعدادی از تبلت‌های شیائومی را نیز به‌عنوان بهترین تبلت برای کارهای روزمره معرفی کنیم. شیائومی پد 6 محصولی جدید از شرکت چینی بوده و بدنه آن از جنس آلومینیوم است. این یعنی بیشترین کیفیت را در آن حس می‌کنید.

صفحه‌نمایش 11 اینچی این دستگاه IPS بوده و رزولوشن آن نیز معادل 2880×1800 پیکسل است. نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، پشتیبانی از دالبی ویژن، گستره رنگی 1میلیاردی و استاندارد HDR10 قابلیت‌هایی هستند که در صفحه‌نمایش باکیفیت و عالی این دستگاه مشاهده می‌کنید.

شیائومی Redmi Pad

مدلی دیگر از تبلت شیائومی که در دسته‌بندی بهترین تبلت برای انجام کارهای روزمره قرار می‌گیرد، مدل ردمی پد است. این محصول قیمتی پایین داشته و در واقع از محصولات میان‌رده و فوق‌العاده باکیفیت این برند شناخته می‌شود. جالب است بدانید که در آن از صفحه‌نمایش IPS در ابعاد 10.61 اینچی استفاده کرده‌اند.

رزولوشن این نمایشگر عالی بوده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. به کمک تراشه 6نانومتری هلیو G99 قادر هستید برنامه‌های مختلف و بازی‌های بروز را به‌خوبی اجرا کنید. شارژ سریع 18 واتی نیز باتری 8000میلی‌آمپر ساعتی این محصول را در کمترین زمان برای شما پر می‌کند.

Tab M8 لنوو

یکی از خاص‌ترین محصولاتی که باید آن را در دسته‌بندی بهترین تبلت برای کارهای روزمره قرار دهیم، تبلت لنوو مدل تب ام 8 نام دارد. وزن این دستگاه 305 گرم بوده و از تراشه مدیاتک هلیو A22 استفاده می‌کند.

میزان رمی که در این محصول به کار برده‌اند 2 گیگابایت بوده و نمایشگر آن نیز 8 اینچی است. رزولوشن این صفحه‌نمایش 1280×800 پیکسل بوده و از دوربین 5 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. به کمک باتری 5100میلی‌آمپر ساعتی این محصول می‌توانید به‌راحتی 18 ساعت در روز با تبلت خود کار کنید.

Tab M10 لنوو

مدل دیگری که باید ازمیان محصولات لنوو به‌عنوان بهترین تبلت برای کارهای روزمره به شما معرفی کنیم، تبلت لنوو تب ام 10 نام دارد. وزن این محصول 480 گرم بوده و از یک تراشه اسنپ‌دراگون 429 بهره می‌برد.

رم آن 2 گیابایتی بوده و حداکثر حافظه داخلی که برای آن موجود است 32 گیگابایت فضا دارد.

اندازه صفحه‌نمایش این دستگاه 143 10.1 اینچ است که با رزولوشن 800×2800 پیکسلی، تصاویر خوبی را نمایش می‌دهد. باتری لیتیوم پلیمری این محصول 4850میلی‌آمپر ساعت بوده و پاسخ نیازهای روزانه را می‌دهد.

MatPad T10S هواوی

MatPad T10S هواوی

اما آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین تبلت جهت انجام کارهای روزمره به شما معرفی کنیم توسط برند هواوی تولید می‌شود. این دستگاه میت پدتی 10 اس نام داشته و 450 گرم وزن دارد. میزان رمی که شرکت هواوی برای این دستگاه در نظر گرفته 4 گیگ بوده و به کمک تراشه y10a آن می‌تواند برنامه‌ها را با سرعت بالا اجرا کند. صفحه‌نمایش این محصول 224 پیکسل بر اینچ تراکم داشته و از باتری 5100میلی‌آمپر ساعتی نیز استفاده می‌کند. سنسورهایی که عملکرد این دستگاه را بهتر کرده‌اند شامل حسگرهای شتاب سنج و سنسور مجاورت می‌شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.