اظهارات جلیلی درباره مطالبات فعالان اقتصادی /دولت کاری انجام ندهد فقط مانع انجام کار نشود کافی است

 

 

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری گفت :

امروز فضای مجازی با فضای واقعی عجین شده است یکی از باورهای من این است که یک بخش عمده‌ای از فرصتها امروز در فضای مجازی است.

مهم ترین نکاتی است که دولت باید برای آن برنامه داشته . باید نگاه به فضای مجازی مشخص شود و باید جزئیات برنامه برای آن مشخص شود.

هر عرصه ای برای اینکه بتواند ازش بهره برداری مستمر داشته باشد باید مسئولیت پذیری در آن وجود داشته باشد. مسئولیت پریزی نباید سلیقه ای باشد و باید بر اساس قانون باشد.

کی از باورهای من این است که یک بخش عمده‌ای از فرصتها امروز در فضای مجازی است.

امروز فضای مجازی با فضای واقعی عجین شده و به کمک آن آمده است. خیلی از مطالب برای رفاه و تسهیلات برای مردم در همین فضای مجازی می تواند شکل بگیرد.

دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد.

اگر می خواهید از فضای مجازی به خوبی استفاده  کنید باید سرعت شایسته داشته باشد. بررسی های ما این است که می شود سرعت اینترنت موبایل را ۱۰ برابر و اینترنت ثابت را ۵۰ برابر افزایش داد.

 سرعت اینترنت را زیاد می کنم ولی همان طور که در اتوبان هم محدودیت داریم که اینجا حداکثر سرعت این است و فلان محدودیت را داریم، در فضای مجازی هم این استانداردها را داریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.