بهترین هتل های تهران از نظر مسافران، ارزانترین تا لوکس‌ترین

رپرتاژ آگهی: همان‌طور که می‌دانید تهران پایتخت ایران است و هر ساله مسافران زیادی برای تفریح و بهره‌گیری از امکانات آن راهی این کلان‌شهر می‌شوند. در این شهر بزرگ و مهم، اقامتگاه‌های متعددی برای مسافران تدارک دیده شده تا با هر بودجه‌ای بتوانند اقامتی خوش و راحت را تجربه کنند. با رزرو بهترین هتل های تهران در نقاط مختلف شهر می‌توانید چند روزی مهمان پایتخت باشید و به گشت‌وگذار، بازارگردی و تفریح در آن بپردازید.

جاهای دیدنی تهران از پارک‌ها و بوستان‌ها گرفته تا موزه‌ها و روستاهای ییلاقی آن به‌حدی زیاد است که اگر چندین بار هم به این شهر سفر کنید، باز حوصله‌تان سر نمی‌رود. به دلیل حجم بالای مسافران، تعداد هتل‌های لوکس و اقتصادی در پایتخت نیز تعدد و تنوع خوبی دارد و در هر گوشه و کناری از شهر می‌توان مکانی مناسب برای استراحت و اقامت پیدا کرد. در این مطلب ضمن آشنایی با بهترین هتل های تهران از نظر مسافران، یک منبع و مرجع مطمئن برای رزرو هتل را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل های تهران؛ پنج ستاره

هتل‌های پنج ستاره تهران امکانات بسیار لاکچری و باکیفیتی دارند تا بتوانند خدماتی ارزنده به مهمانان داخلی و خارجی خود ارائه دهند و نظر آن‌ها را جلب کنند. در این هتل‌ها اقامتی هیجان‌انگیز در انتظارتان است که تا تجربه نکنید، ممکن است حرفمان را باور نکنید. برخی از بهترین هتل های تهران با امکانات تمام‌عیار که از نظر مسافران رتبه خوبی کسب کرده‌اند را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

1- هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل های تهران در شمال پایتخت است که کمتر کسی پیدا می‌شود نام آن را نشنیده باشد. این هتل لاکچری در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 20 طبقه و 400 واحد اقامتی است.

هتل مجلل اسپیناس پالاس در یکی از بهترین نقاط پایتخت واقع شده که از یک سو به کوه‌های تهران مشرف است و از سوی دیگر چشم‌اندازی تماشایی رو به خیابان‌های شهر دارد. این هتل لوکس همچون گوهری ارزشمند در منطقه سعادت‌آباد است که معماری باشکوه و دکوراسیونی وزین دارد. ساختمان هتل اسپیناس پالاس ابهتی بی‌نظیر دارد که هر گوشه از آن پر از زیبایی و شگفتی است.

در این هتل مجلل از به‌روزترین و لوکس‌ترین تجهیزات برای طراحی داخلی ساختمان و اتاق‌ها بهره گرفته شده است. خدمات ماساژ، استخر و سونا، باشگاه بدنسازی، رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی با غذاهای خوش‌عطر و طعم، اینترنت رایگان و پکیج‌های مناسبتی ویژه تنها تعدادی از امکانات بی‌شمار هتل اسپیناس پالاس تهران است.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی.

2- هتل پارسیان آزادی

آغاز داستان هتل پارسیان آزادی تهران به سال 1354 برمی‌گردد که آن زمان این اقامتگاه زیرمجموعه‌ای از گروه هتل‌های هایت قرار داشت. این هتل 5 ستاره پس از انقلاب به پارسیان آزادی تغییر نام داد و بعدها در سال 1386 به‌منظور به‌روزرسانی خدمات و ارتقای سطح کیفی هتل، بازسازی شد. هتل مجلل پارسیان آزادی دارای ساختمانی 25 طبقه در تقاطع یادگار امام است که مجموعاً 475 واحد اقامتی دارد.

واحدهای اقامتی این هتل لاکچری تنوع بسیار بالایی دارد و می‌تواند حتی رضایت افراد سخت‌پسند را نیز جلب کند. اتاق‌های سینگل، توئین، دبل، سوئیت‌های جونیور، رویال دوبلکس، پرزیدنتال و اتاق ویژه افراد معلول برخی از واحدهای این مجموعه اقامتی به شمار می‌روند.

در هتل پارسیان آزادی امکانات تمام‌وکمالی از جمله سالن‌های مجالس و تشریفات، کلوپ ورزشی، بیزینس سنتر، گالری طلا، آرایشگاه مردانه و پارکینگ برای مسافران فراهم شده تا هیچ کم‌وکسری نداشته باشند. در این هتل پنج ستاره بر اساس آخرین استانداردهای هتلداری از شما پذیرایی می‌شود تا لبخند رضایت بر لبانتان نقش ببندد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام.

3- هتل پرشین پلازا

پرشین پلازا یکی دیگر از بهترین هتل های تهران است که فعالیت خود را در سال 1398 در زمینی به وسعت 13 هزار متر مربع آغاز کرده است. این هتل نسبتاً نوساز ساختمانی بلند و سفید رنگ دارد و دارای 18 طبقه و بیش از 100 واحد اقامتی است. هتل 5 ستاره پرشین پلازا امکانات رفاهی متعددی را برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم کرده تا در محیطی آرام، اقامتی راحت و لاکچری داشته باشند.

راه‌اندازی رستوران رویال گالکسی این هتل بزرگ در سال 1400 سبب شد تا نام هتل پرشین پلازا بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیفتند و افراد زیادی برای امتحان کردن غذاهای بین‌المللی آن با رسپی‌های اختصاصی به این مجموعه بروند. تالارهای مخصوص مراسم، سالن‌های همایش، مجموعه ورزشی و به‌روزترین تجهیزات در جای‌جای هتل برخی از امکانات این هتل لاکچری تهران است.

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی شرقی.

سایر هتل های 5 ستاره تهران

از آنجا که تعداد هتل‌های لاکچری و پنج ستاره تهران بسیار زیاد است، در این بخش به گفتن نام برخی دیگر از آن‌ها بسنده می‌کنیم.

  • هتل هما تهران
  • هتل پارسیان استقلال
  • هتل آپارتمان تاج محل
  • هتل ویستریا
  • هتل رکسان یا همان نووتل سابق
  • هتل لاله تهران
  • هتل اسپیناس در بلوار کشاورز.

بهترین هتل های تهران؛ چهار ستاره

بسیاری از بهترین هتل های تهران 4 ستاره دارند و خدمات و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهند. این هتل‌ها بسته به امکاناتی که دارند، معمولاً قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌های 5 ستاره دارند.

1- هتل هویزه

هویزه یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های تهران در قلب شهر است که افتتاح آن به سال 1353 بازمی‌گردد. این هتل در سال 1394 بازسازی شده تا بتواند خدماتی مطابق با استانداردهای روز و امکاناتی مدرن را در اختیار مهمانان قرار دهد. هتل هویزه تهران 136 واحد اقامتی دارد و ضمن داشتن امکانات کافی، دسترسی آسانی نیز به جاهای دیدنی تهران دارد.

آدرس: تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، تقاطع نجات‌الهی.

2- هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب یکی از بهترین هتل های تهران است که درهایش از سال 1355 به روز مهمانان باز است. این هتل پیش‌تر با نام رویال گاردن فعالیت می‌کرد که پس از انقلاب به هتل پارسیان انقلاب تغییر نام داده است. هتل پارسیان انقلاب در زمینی به وسعت 6 هزار متر مربع واقع شده و واحدهای مختلفی با متراژ، امکانات و قیمت متفاوت دارد. رستوران‌های متنوع، امکانات مناسب و موقعیت مکانی ویژه برخی از مزایای اقامت در این هتل 4 ستاره است.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین خیابان حافظ و ولیعصر، پلاک 341.

3- هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران، هتلی قدیمی در خیابان ولیعصر است که در سال 1353 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1401 بازسازی شده است. این هتل 12 طبقه و 205 واحد اقامتی دارد و در نزدیکی مراکز اداری، اماکن دیدنی و بازارهای تهران واقع شده است. فضای شیک، دکوراسیون زیبا، موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی در ساختمان هتل و واحدها از جمله نکات مثبت درباره هتل بزرگ تهران است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان مطهری.

سایر هتل های 4 ستاره تهران

تعدادی دیگر از هتل‌های 4 ستاره تهران عبارتند از:

  • هتل المپیک تهران
  • هتل رامتین تهران
  • هتل ریتز
  • هتل تهران رویال
  • هتل رمیس (ایبیس سابق)
  • هتل کوثر
  • هتل آتانا
  • هتل اوین تهران
  • هتل آرامیس
  • هتل سیمرغ تهران.

بهترین هتل های تهران؛ سه ستاره

نوبتی هم باشد، نوبت به بهترین هتل‌های سه ستاره تهران می‌رسد که هم امکانات قابل‌قبولی دارند و هم از قیمت خوبی برخوردارند. در این بخش می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل های تهران که با قیمت نسبتاً مناسبی امکان رزروشان وجود دارد را به شما معرفی کنیم.

1- هتل کارون تهران

هتل 3 ستاره کارون از دیگر هتل‌های خیابان طولانی و زیبای ولیعصر است که امکاناتی فراتر از یک هتل سه ستاره دارد. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و امروزه پس از یک دهه فعالیت به یکی از بهترین هتل های تهران تبدیل شده است. هتل کارون تهران نه‌تنها در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده، بلکه امکاناتی مناسب و قیمتی منصفانه نیز دارد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه زرتشت، کوچه غفاری.

2- هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا هتلی سه ستاره در کنج دنج خیابان وزرا است که در سال 1395 افتتاح و در سال 1400 بازسازی شده است. این هتل 7 طبقه مثبت و سه طبقه منفی دارد و دارای 25 واحد اقامتی پراکنده در طبقات سوم تا هفتم است. فضایی آرام و دلچسب در قلب تجاری پایتخت، دسترسی راحت به مراکز مهم شهری و دارا بودن امکانات مناسب، برخی از امتیازات این مجموعه اقامتی است.

آدرس: تهران، خیابان وزرا، پلاک 124.

3- هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل یکی دیگر از بهترین هتل های تهران با قیمتی مناسب است که در سال 1380 در خیابان ناصری افتتاح شده است. این هتل 7 طبقه و 28 واحد آپارتمانی دارد که با توجه به شرایط خود می‌توانید آن را رزرو کنید. قرارگیری در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و دسترسی راحت به جاذبه‌های تهران را می‌توان مهم‌ترین مزیت این هتل 3 ستاره دانست.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید ناصری، پلاک 24.

گرانترین هتل تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران گرانترین هتل تهران است که برای اقامت در آن باید کمی سر کیسه را شل کنید. این هتل لوکس به دلیل امتیازات ویژه‌ای که دارد، قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل‌های پایتخت دارد و اقامتی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. برای رزرو بهترین هتل های تهران شما می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این مرجع رسمی، منبع قابل‌اطمینانی از هزاران هتل است که با هر بودجه‌ای امکان رزرو یکی از آن‌ها وجود دارد.

منبع

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.