بهترین هتل های ساحلی شمال برای سفر تابستانه کدام‌اند؟

رپرتاژ آگهی: تعداد اقامتگاه‌ها‌ و هتل‌های فعال در سواحل شمال ایران بسیار زیاد است و برخی از آن‌ها خدمات خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما گاهی این مجموعه‌ها به قدری بی‌کیفیت هستند که اثرات بد آن‌ها تا مدت‌ها در ذهن مسافران باقی می‌ماند؛ به همین دلیل بهتر است که قبل رسیدن به مقصد، لیستی از بهترین هتل های شمال رو به دریا با امکانات و خدمات رفاهی مناسب تهیه کنید و در صورت امکان، رزرو اتاق مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. برای این منظور ما نیز با بررسی نظرات مسافران، لیستی از بهترین هتل های ساحلی شمال آماده کرده‌ایم تا آن را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین هتل های شمال رو به دریا کدامند؟

اغلب کسانی که به شمال کشور سفر می‌کنند، تمایل دارند که بیشتر وقت خود را در کنار دریا بگذرانند. به همین دلیل است که رزرو هتل های ساحلی شمال طرفداران زیادی دارد. معمولا این هتل‌ها خدمات خود را با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند و دارای امکانات اختصاصی هستند؛ اما یک ویژگی در همه‌ آن‌ها مشترک است و آن هم چشم‌انداز رو به دریاست. در ادامه اسامی چند هتل معروف در این منطقه را به شما معرفی خواهیم کرد:

هتل پارسیان خزر

هتل پارسیان خزر، اولین گزینه‌ای است که برای اقامت در شمال کشور به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرد و نام آن در ابتدا هایت بود. اتاق‌های هتل پارسیان خزر در دو قسمت شمالی و جنوبی ساختمان، دارای چشم‌اندازهای مختلفی هستند که یکی از آن‌ها منظره رو به دریای خزر و دیگری رو به جنگل است. از امکانات این مجموعه می‌توانیم به ساحل اختصاصی، ورزش‌های آبی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری برای مسافران اشاره کنیم. مسیر دسترسی هتل پارسیان به جاذبه های گردشگری شمال مانند نمک‌آبرود، مراکز خرید و... نیز بسیار راحت است.

آدرس هتل پارسیان خزر: مازندران، چالوس، مقابل تله‌کابین نمک‌آبرود

هتل پارسیان خزر؛ از بهترین هتل های ساحلی شمال

هتل کیمیا رامسر

کیمیا نام یکی دیگر از بهترین هتل های ساحلی شمال است که در رامسر قرار دارد. این هتل با سه ستاره و اتاق‌های یک، دو و سه تخته، آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود. شما می‌توانید اتاق‌های رو به دریا یا جنگل را برای اقامت در این مجموعه انتخاب کنید و از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. در این مجموعه کافه تابستانه هم وجود دارد که به شکل آلاچیق‌هایی در نزدیکی دریاست و کیفیت و تنوع غذایی بالایی را در آن‌ تجربه خواهید کرد.

آدرس هتل کیمیا: مازندران، رامسر جاده ساحلی، بلوار شهید باهنر، بعد از پلاژ شهرداری

هتل کیمیا؛ بهترین هتل ساحلی شمال

هتل میزبان بابلسر

در بابلسر، هتل 4 ستاره ساحلی به نام میزبان وجود دارد که مساحت زمین آن 3000 مترمربع است. این مجموعه امکانات بی‌نظیری مانند فودکورت دریایی، رستوران، کافه، مسیر پیاده‌روی، ورزش‌های آبی و دریایی را برای مسافران مهیا کرده است و یکی از بهترین هتل های شمال رو به دریا محسوب می‌شود. با اقامت در این مجموعه، دسترسی مستقیمی به ساحل خزر و تفریحات آن خواهید داشت.

آدرس هتل میزبان: کیلومتر 3 کمربندی بابلسر به فریدون‌کنار- میدان امام حسین(ع)

هتل میزبان؛ ازجمله بهترین هتل های شمال رو به دریا

هتل دلفین

هتل دلفین با 4 ستاره، در بندر انزلی واقع شده و موقعیت دقیق آن در منطقه ساحلی قو است. ساختمان این هتل در سال 1390 افتتاح شد و از مزایای اقامت در آن می‌توانیم به دسترسی آسان به ساحل شنی و چشم انداز دریا از طبقه چهارم اشاره کنیم. این مجموعه، دارای 18 باب سوئیت است و پرسنل مجرب و آموزش‌دیده آن خاطرات خوشی را در ذهن شما ثبت خواهند کرد. اینترنت و پارکینگ رایگان هم در زمان اقامت به شما تعلق خواهد گرفت.

آدرس هتل دلفین: بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

هتل نارنجستان

نارنجستان در سال 1377 تاسیس شد و با 5 ستاره و 119 اتاق، آماده پذیرایی از مهمانان است. این مجموعه امکانات بی‌نظیری مانند سالن همایش، رستوران گردان، امکانات ورزشی و تفریحی مختلف را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و محیطی آرام و بی‌نظیر برای اقامت دارد. موقعیت مکانی این هتل بین محمودآباد و نور است و با دسترسی آسانی که به دریا دارد، ساحل اختصاصی هم برای مسافران در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل نارنجستان: مازندران، نور کیلومتر 7 جاده محمودآباد، ایزدشهر

هتل نخل

نخل، نام مجموعه‌ای توریستی در ساحل فریدون‌کنار است. آب‌وهوای جذاب و متفاوت این منطقه مسافران زیادی را برای استراحت و تفریح به سوی این مجموعه جذب می‌کند. از نزدیک‌ترین اماکن دیدنی هتل نخل می‌توانیم به باغ پرندگان، استراحتگاه پرندگان مهاجر، جنگل ساحلی و... اشاره کنیم. محوطه این هتل، دارای دکوراسیونی بسیار زیبا و پرگل است و اتاق‌ها رو به دریا، ساحل، کوچه و محوطه هتل هستند.

آدرس هتل نخل: فریدون‌کنار، خیابان ساحلی، کوچه اسحاقی ۱۷

هتل آهوان چابکسر

یکی دیگر از بهترین هتل های ساحلی شمال، آهوان چابکسر است. این مجموعه، با 4 ستاره با واحدهای عالی رو به دریا، اقامتگاه ساحلی مناسبی برای سفر شما خواهد بود. ازجمله امکانات و خدمات این مجموعه می‌توانیم به سالن بیلیارد و فوتسال اشاره کنیم. برخورد خوب کارکنان آن نیز باعث می‌شود تا طی زمان اقامت خود، حس آرامش بیشتری داشته باشید.

آدرس هتل آهوان: گیلان، کیلومتر ۱۶ جاده رامسر به رودسر، ۱۰ کیلومتر بعد از ورودی چابکسر

رزرو آنلاین بهترین هتل های ساحلی شمال تنها با چند کلیک

اقامت در یکی از هتل‌های ساحلی شمال جزو اولین گزینه‌هایی است که برای برنامه ریزی یک سفر آخر هفته یا تعطیلات به ذهن ما ایرانی‌ها مخصوصا پایتخت‌نشین‌ها می‌رسد. نوار ساحلی شمال ایران از گیلان سرسبز گرفته تا مازندران همیشه زیبا، بسیاری از هتل‌های لوکس شمال را در خود جای داده است. بنابراین، برای رزرو هتل ساحلی در شمال ایران کافیست شهر مقصد خود را مشخص کنید تا گزینه‌های پیش‌روی شما محدود به یک شهر شود. البته شاید هم ترجیح می‌دهید ابتدا هتل دلخواه خود را انتخاب کنید و مقصد سفر را بر مبنای محل اقامت خود نهایی کنید.

در گذشته تصمیم نهایی برای انتخاب محل اقامت در سفر به استان مازندران، استان گیلان و غیره پس از رسیدن به مقصد گرفته می‌شد؛ اما امروز با وجود سایت‌های گردشگری به راحتی می‌توان محل اقامت را از قبل انتخاب کرد و با بررسی امکانات و خدمات و سپس رزرو هتل آنلاین در ساعات مشخص‌شده به اقامتگاه مورد نظر رفت.

راهنمای سفر به شمال و اقامت در هتل های ساحلی

در این مطلب به معرفی چندتا از بهترین هتل های شمال رو به دریا پرداختیم و امکاناتشان را بررسی کردیم. مطمئنا تعداد این اقامتگاه‌ها بسیار بیشتر از مواردی است که در اینجا به آن‌ها اشاره شده و لیست کامل‌ترشان را می‌توانید در سایت اقامت 24 ببینید. اگر شما هم تا به حال در مجموعه‌ای اقامت داشته‌اید که فکر می‌کند می‌تواند به عنوان بهترین هتل ساحلی شمال معرفی شود، نامش را با ما به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.