خبر خوب از وام مسکن/ اقساط این وام دو مرحله ای شد+ جزئیات

ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز ۲ کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح ۳ هزار و ۱۹۱ واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: تعداد ۶۷۵ واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دو مرحله‌ای بصورت پلکانی و مبلغ آن را از ۱۲میلیون و هشتصد هزار تومان به ۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمتر کند.

خبر مرتبط
افزایش وام مسکن قوت گرفت+جزییات

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن با بیان اینکه پیشنهاد افزایش وام طرح نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان را به شورای پول و اعتبار ارائه کرده‌ایم، گفت: واحدهای آغاز شده طرح نهضت ملی مسکن از ۲.۶ میلیون واحد عبور کرد و بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحد‌ها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل‌گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

شفقت با اشاره به قرار قول ۱۰ روزه به منظور آماده شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه‌ مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه وشهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی کردن فرایند واگذاری واحد‌های خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.