آلتون تمامی نیاز کشور به فرهای توکار آشپزخانه را برآورده می سازد

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولیدی نتوانستند به طور کامل کمبود ناشی از کاهش واردات را جبران کنند، افزود: دشواری در تهیه مواد اولیه و کمبود نقدینگی ۲ عامل اساسی تاثیر گذار بر این کمبود است. قائم مقام شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (آلتون) در واکنش به ادعایی مبنی بر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از محل تبصره ۱۸ به منظور حل معضل کمبود نقدینگی، گفت: به عنوان یک واحد تولیدی فعال در صنعت لوازم خانگی یک ریال هم بابت این مورد به ما پرداخت نشده و خوب است که دوستان اطلاعات مربوط به این پرداختی ها را منتشر کنند تا مشخص شود چه کسانی از این تسهیلات استفاده کردند. کشاورزیان با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم اعلام کرد: به طور حتم کاهش قدرت خرید مردم در ۲ سال گذشته بر روی بازار تاثیر داشته؛ اما نیاز جامعه به لوازم خانگی همواره پابرجاست.  وی درباره موانع پیش روی صادرات لوازم خانگی نیز افزود: بیشتر بازارهای صادراتی ما را کشورهای خاورمیانه تشکیل می‌دهند. بنابراین بجز تحریم‌های مالی و بانکی در زمینه‌های دیگر با محدودیتی رو به رو نیستیم.

کشاورزیان ادامه داد: مطالعه بازارهای صادراتی و حضور در رویدادهای بین المللی مرتبط به صنعت نیز از دیگر اقدامات شرکت به منظور توسعه صادرات است. قائم مقام شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (آلتون) با اشاره محصولات تولیدی و زمینه فعالیت این مجموعه نیز اعلام کرد: شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (آلتون) در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از هفده محصول جدید خود، شامل انواع اجاق گازهای مبله فردار پنج  شعله و چهار شعله و همچنین محصولات توکار آشپزخانه از قبیل فرهای توکار - هودهای آشپزخانه و اجاق گازهای صفحه ای رونمایی خواهد کرد. کشاورزیان تصریح کرد: برند آلتون، خواسته‌های منطقی بازار و نیازهای روز مصرف کنندگان را رصد کرده و سعی می کند به تحقق هر چه سریعتر آن‌ها جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: شرکت تولیدی صنعتی الباگاز، با بیش از ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان دماوند مشغول به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت ایرانی است. داشتن خطوط پیشرفته و مجهز پرسکاری، پانچ، برک و لیزر شرکت الباگاز را از خدمات برون سپاری در زمینه ساخت قطعات فلزی کاملاً بی نیاز کرده است. قائم مقام شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (آلتون) ادامه داد: تجهیز شرکت الباگاز به خطوط رنگ کاری پودری الکتروستاتیک و خطوط لعابکاری پودری easy to clean نقطه قدرتی در ارائه خدمات سریع و با کیفیت به مصرف کنندگان شده است. کشاورزیان با اشاره به تنوع محصولات آلتون گفت: تولید فرهای توکار با عرض ۹۰ سانتی متر و ظرفیت ۹۵ لیتر و فرهای توکار عرض ۶۰ سانتی متر با ظرفیت ۷۲ لیتر از ارزنده ترین محصولات برند آلتون محسوب می‌شوند. توان شرکت الباگاز در تولید فرهای توکار برقی و برقی - گازی به حدی است که می‌تواند تمامی نیاز داخلی کشور را به این محصول برآورده سازد.

هودهای آشپزخانه:    

تولید انواع هود های آشپزخانه در مدل های مختلف (مخفی ، شومینه ای و موّرب) در رنگ های سفید ، مشکی و استیل و در سایزهای ۶۰ -۷۰ – ۸۰ و ۹۰  از دیگر محصولات توکار مدرن برند آلتون است.

اجاق گازهای صفحه ای:

تولید انواع اجاق گازهای صفحه ای توکار (دو شعله - چهار شعله – پنج شعله و شش شعله ) شامل اجاق گازهای شیشه ای ، تمام استیل و شیشه و استیل در رنگ های سفید ، مشکی و استیل از پر تنوع ترین و پ فروش ترین محصولات برند آلتون است.

اجاق گازهای مبله:

تولید انواع اجاق گازهای مبله فردار چهار شعله و پنج شعله و طرح فر پنج شعله در رنگ های سفید ، مشکی و تمام استیل با بیش از شش تیپ ظاهری کاملاً متفاوت از جذابترین و مدرن ترین محصولات برند آلتون محسوب می شوند. اجاق گاز پنج شعله دو فر و اجاق گاز چهار شعله فردار از محصولات جدید برند آلتون هستند که در نمایشگاه تهران رونمایی خواهند شد. شرکت الباگاز (آلتون) هموطنان عزیز را به بازدید از غرفه آلتون در سالن ۳۸ نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران دعوت می کند.

30-02