تمدید قرارداد نمایندگی «ان‌ اچ ‌ال» توسط آسان خودرو

رضا پورشیرازی، مدیر طرح و برنامه شرکت آسان خودرو با اعلام این مطلب گفت: با توجه به عملکرد خوب شرکت آسان خودرو و کسب رتبه سوم در رتبه‌بندی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی  طی دو سال متوالی،  و همچنین استقبال بی‌سابقه معادن استراتژیک کشور مانند سنگان و گل گهر، سونگون، خواف و... از دامپتراک‌های «ان اچ ال»، شرکت آسان خودرو به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دامپتراک‍های «ان‌ اچ ‌ال» در ایران موفق به تمدید قرارداد خود با کمپانی مادر شد. پور شیرازی با ابراز امیدواری به این موضوع که شرکت آسان خودرو درصدد است با تمدید این قرارداد بتواند نقش بسزایی در تامین و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات معدنی کشور ایفا کند،‌ افزود: موتورهای قدرتمند کامینز مجهز به توربوشارژر و افتر کولر  به کمک گیربکس‌های آلیسون در هر سه مدل TR۵۰،‌TR۳۵و TR۱۰۰ دامپتراک‌های «ان اچ ال»، توان خروجی قدرتمندی را فراهم کرده تا این برند به خوبی از پیچ و خم‌های جاده‌های معدنی با هر نوع شرایط جوی عبور کند.

مدیر طرح و برنامه شرکت آسان خودرو گفت: استقرار تیم فنی سرویس در محل سایت مشتریان محترم دامپتراک در صورت نیاز، اعزام اکیپ سیار با خودروهای مجهز و ابزار پیشرفته در اسرع وقت به سایت استقرار دستگاه پس از درخواست مشتری، ارائه پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش (سرویس و تعمیرات) مطابق با دستورالعمل و استاندارد کارخانه سازنده، تامین عمده قطعات یدکی اصلی از محل موجودی، ارائه خدمات آموزشی (تامین کتب فنی و برگزاری دوره‌های آموزشی) با ارائه گواهینامه، از جمله مواردی است که برای جلب رضایت مشتریان ارائه می‌شود.

پور شیرازی افزود: دامپتراک‌های «ان اچ ال» قدرتمند با حداکثر گشتاور با توزیع وزن مطلوب،  استهلاک کم،  منعطف با شرایط جوی معدن با هر نوع کاربری توسط مشتریان توانسته در برابر آزمایش‌های دوره‌ای زمان بندی شده مقاومت کند تا به حداکثر ارزش افزوده و سرمایه‌گذاری برسد. میراث قابل اعتماد کمپانی «ان اچ ال» با گارانتی پنج هزار ساعت از طرف شرکت آسان خودرو،  برچسبی از اطمینان برای این محصول با کیفیت خواهد بود. این شرکت سابقه شش ساله فروش این برند را داشته و طی این سال‌ها توانسته تجربه ارزشمندی را نسبت به خدمات پس از فروش و تامین قطعات کسب نماید.

ماشین آلات سنگین