شماره روزنامه ۵۹۹۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۹۳ دنیای اقتصاد

اخبار مدیران - روزنامه شماره ۵۹۹۳

  • ۷ گام طراحی باشگاه مشتریان

    مترجم: مهدی نیکوئی
    در روزگاری که نسل‏‏‌های جوان‏‏‌تر مشتریان به اندازه نسل‏‏‌های پیشین وفادار به برندها نیستند و برحسب اتفاق، جذب مشتریان جدید نیز پرهزینه‏‏‌تر از همیشه شده است، طرح‏‏‌های وفاداری مشتریان (باشگاه مشتریان) می‌تواند یکی از بهترین راهکارها برای تضمین یک جریان درآمدی پایدار باشد. در شماره پیشین این مقاله که چهارشنبه گذشته در همین صفحه منتشر شد، اهمیت برنامه‏‏‌های وفاداری مشتریان، نتایج استفاده از آن در جهان غرب و شیوه‏‏‌های مناسب نام‌گذاری این طرح‏‏‌ها را شرح دادیم. در این شماره، به صورت گام به گام، شیوه طراحی این برنامه‏‏‌ها را توضیح می‏‏‌دهیم و پیشنهادهایی برای موفقیت آنها ارائه می‏‏‌کنیم.
  • چرا فشار بر رهبران سازمان‌ها برای استفاده از هوش‌مصنوعی افزایش یافته است؟

    گزارش جدید شرکت محصولات نرم‌‌‌افزاری برای مدیریت مالی و مدیریت سرمایه انسانی «ورک‌‌‌دی» (Workday) موسوم به AI IQ، می‌‌‌گوید تقریبا سه چهارم (۷۳درصد) رهبران کسب‌وکار برای پیاده‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی در سازمان‌های خود تحت فشارند، اما بیشتر آنها نگرانند که قدرت تصمیم‌گیری خود را بیش از حد از دست بدهند.
  • اورنج استراتژی؛ راه‌حلی بر مشکل ضایعات پلاستیکی نیجریه

    مترجم: مریم مرادخانی
    دفع بی‌‌‌رویه زباله یکی از مشکلات بزرگ در کشورهای آفریقاییست. یکی از این کشورها نیجریه است. «تیتیلایو فالایه» جوان اهل نیجریه، از کودکی متوجه این مشکل شده بود. او بنیان‌گذار «اورنج استراتژی» است؛ یک استارت‌آپ بازیافت زباله مستقر در نیجریه که کارش، مقابله با کوهی از زباله‌‌‌های است که روزانه روی هم تلنبار می‌‌‌شوند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر