کریمی محصولات گلها copy

در سال 1345 نسل دوم این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرد و هماهنگ با شرایط جامعه مسیر حرکت از تولید سنتی محصولات به سمت صنعتی شدن را طی کرد. تلاش‌های نسل دوم گلها به همت و تلاش مرحوم عبدالرضا کریمی‌تفرشی به ثمر نشست و این مجموعه شکل صنعتی به خود گرفت. با حرکت به سمت جلو و گام نهادن در مسیر تکنولوژی نیاز به افکار و اندیشه‌های نو احساس شد و این درست زمانی بود که نسل سوم گلها در ابتدای دهه 80 با تفکری نوین از راه رسید تا چرخ صنعت را این‌بار به مدد دانش و فناوری روز و نیروی جوانی به حرکت درآورد. صنایع غذایی گلها اولین کارخانه‌ای است که موفق به دریافت گواهی قدمت بیش از صد سال از یونسکو شده است و این افتخار بزرگی برای برند گلها و کشور ماست. صنایع غذایی گلها امروز با داشتن بیش از 700 نوع محصول دارای بالاترین تنوع محصول در سبد غذایی خانوار است و بیشترین گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی و جوایز و افتخارات را در کشور کسب کرده است. امروز ما یک اشتغال‌آفرینی بزرگ چند هزارنفره در سطح کشور ایجاد کرده‌ایم. علاوه بر این، در حوزه صادرات نیز موفقیت چشمگیری داشته‌ایم و کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، اتریش، بحرین، قطر، عمان، عراق، آلمان، انگلیس، گرجستان و... از جمله کشورهایی هستند که به آنها صادرات داشته‌ایم.

کیفیت و رضایت مصرف‌کننده، اصلی‌ترین خط‌مشی همیشگی گلها بوده و هست. خلوص بالای محصولات، عطر و طعم منحصربه‌فرد و کیفیت درجه یک مواد اولیه از ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که مصرف‌کنندگان گلها را به مشتریانی وفادار و دائمی تبدیل کرده است. رصد مداوم نظرات، سلایق و خواسته‌های مصرف‌کنندگان و به‌روز کردن بسته‌بندی‌ها طبق آخرین استانداردها و فناوری‌های روز دنیا و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان همواره در اولویت برنامه‌های گلها بوده است. آنچه گلها را متمایز و منحصربه‌فرد کرده است محبوبیت آن با گذشت یک قرن و مصرف‌کنندگان حامی و وفادار آن است. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای حال حاضر ایران است که موفق به دریافت گواهی قدمت صدساله از یونسکو شده است. مجتمع صنایع غذایی و کشاورزی گلها در حال گسترش محصولات مختلف به‌ویژه محصولات تک‌پرسی و نیز محصولات سلامت‌محور است.

سبد غذایی شرکت گلها

سبد غذایی این شرکت روزبه‌روز با توجه به نیاز بازار و تقاضای مصرف‌کنندگان در حال کامل‌تر شدن است. در حوزه محصولات قهوه و کاکائو به‌زودی محصول کاپوچینو با طعمی متفاوت و دلپذیر و محصول اسپرسوی فوری با فرمولاسیونی استثنایی را با برند «Golha Café» روانه بازار خواهد کرد. همچنین یک محصول بسیار کاربردی و پرطرفدار که بر اساس ارزیابی‌های واحد تحقیق و توسعه و مارکتینگ گلها طراحی شده و از ممتازترین و خالص‌ترین مواد اولیه تهیه‌شده است، به زودی به بازار معرفی می‌شود. این محصول خاکشیر و تخم شربتی به صورت تک‌پرسی است که به راحتی و به‌سرعت یک شربت دلپذیر و خنک به مصرف‌کننده می‌دهد. طراحی بسته‌بندی این محصول منحصربه‌فرد و خود محصول بسیار تمیز و بدون ناخالصی و با کیفیت بسیار بالاست.

این مجموعه با ارزیابی نیاز امروز بازار و گسترش آگاهی مصرف‌کنندگان و رویکرد جامعه به سمت محصولاتی بر پایه سلامت، در حال برداشتن گام‌هایی موثر در این حوزه و گسترش جایگاه خود در حوزه محصولات سلامت‌محور و نیز ارگانیک است. عسل ارگانیک با کیفیت بی‌نظیر و طعمی منحصربه‌فرد به صورت تک‌پرسی که برای طیف‌های مختلف مصرف‌کننده از کارمند تا محصل و نیز هتل‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها بسیار جذاب و کاربردی است از جمله محصولات جدید گلهاست که در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌شود. در این راستا توت خشک ارگانیک گلها با کیفیت بی‌نظیر در دسترس مصرف‌کنندگان عزیز قرار گرفته است. و به زودی محصولات ارگانیک دیگری به سبد ارگانیک گلها افزوده می‌شود. جوی دو‌سر پرک از جمله محصولات سلامت‌محور رژیمی و بسیار محبوب است که صنایع غذایی گلها در راستای کمک به حفظ سلامت مصرف‌کننده و ایده یک تغذیه سالم و رژیمی به بازار عرضه کرده است. شکر قهوه‌ای، سبوس برنج و پودر جوانه گندم از دیگر محصولات سلامت‌محور و رژیمی است که به سبد غذایی محصولات سلامت‌محور گلها اضافه شده است.

نمک دریا از دیرباز مورد تقاضای مصرف‌کنندگان گلها بوده و چون گلها اولین دارنده نشان استاندارد نمک طعام در ایران و لیدر بازار نمک از دیرباز در ایران بوده است، جای خالی این محصول در سبد غذایی گلها احساس می‌شود. با در نظر گرفتن رشد آگاهی جامعه و شناخت بیشتر از فواید نمک دریا و تقاضای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان، صنایع غذایی گلها تولید نمک دریا را در برنامه خود قرار داده است تا به نیاز مصرف‌کنندگان وفادار خود پاسخ دهد.

همچنین با توجه به تقاضای بالای مصرف‌کنندگان به‌ویژه ورزشکاران عزیز و با رویکرد حرکت به سمت تولید محصولات رژیمی و کم‌کالری، صنایع غذایی گلها تولید پودر ژله بدون قند را در دستور تولید دارد و به‌زودی عرضه می‌کند. کینوا از جمله محصولاتی است که به دلیل خواص بی‌نظیر تغذیه‌ای در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و در برنامه‌های آتی تولیدی گلها گنجانده شده است.

صنایع غذایی گلها اخیراً وارد حوزه تولید عرقیجات شده و عرق نعناع و گلاب از جمله این محصولات جدید است.

خبر خوب اینکه به زودی محصولات تک‌نفره کاربردی مانند سس کچاپ، آبلیمو و روغن زیتون نیز به صورت بسته‌بندی ساشه که بسیار مورد نیاز بازار و مصرف‌کنندگان است و به‌ویژه برای افرادی که مدام در سفر هستند کاربرد بسیار مناسبی دارد وارد عرصه تولید گلها می‌شود. پرک گوجه فرنگی خشک‌شده و پرک چیلی نیز از جمله محصولات جدید است. یک خبر عالی دیگر اینکه به زودی با چاشنی‌های جدید و متفاوت گلها متعجب خواهید شد. تخمه آفتابگردان گلها نیز با کیفیت بی‌نظیر محصول جدیدی است که به سبد غذایی آن اضافه شده است. همچنین محصول پانکو که نوعی پرک سوخاری محبوب محسوب می‌شود به بازار عرضه شده است.

رویکرد جامعه امروز به سمت مصرف دمنوش‌های گیاهی روزبه‌روز در حال گسترش است. در همین راستا پک ویژه دمنوش‌های گیاهی گلها با طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد در آینده‌ای نزدیک به بازار معرفی خواهد شد.

خدمت به سلامت جامعه

مجتمع صنایع غذایی گلها با هدف کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه، تامین نیازهای تغذیه‌ای و ترکیبات مغذی مورد نیاز اقشار مختلف جامعه، کمک به بهبود و رفع مشکلات و کمبودهای تغذیه‌ای و فقر غذایی در طبقات مختلف جامعه از کودکان تا بزرگسالان و افراد مسن و افراد با بیماری‌ها و اختلالات خاص تغذیه‌ای و گوارشی تلاش برای تولید محصولات سلامت‌محور و غنی از لحاظ ترکیبات مغذی، محصولات کاملاً خالص و بدون مواد افزودنی و محصولات تولیدشده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بالا منطبق بر استانداردهای جهانی و FDA را در اولویت برنامه‌ها و اهداف خود قرار داده و در جهت دستیابی به هدف حق سلامت عمومی جامعه مجدانه می‌کوشد. ارتقای مداوم کیفیت محصولات غذایی مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و توسعه و به‌روز کردن محصولات غذایی بر اساس آخرین فناوری‌ها و دانش روز دنیا و احترام به نیازها، سلایق و خواست مشتریان در تولید، طراحی و ارائه محصولات مورد نیاز جامعه با خط‌مشی اساسی تولید غذای سالم و تامین سبد غذایی سالم برای خانواده‌ها و در اولویت قرار دادن کیفیت به‌جای سوددهی یکی از اهداف مهم و اساسی این مجتمع است.

مجتمع صنایع غذایی گلها با بهره‌مندی از دانش و توان فنی نیروهای تحصیل‌کرده و باتجربه و کارشناسان و متخصصان مجرب و با بهره‌مندی از دانش و تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا و نیز با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز مطابق با استانداردهای جهانی محصولات با کیفیت بالا و منطبق بر استانداردهای روز دنیا و محصولاتی بر پایه دانش و تکنولوژی، سلامت‌محور و با در نظر گرفتن نیازهای تغذیه‌ای جامعه تولید و عرضه می‌‌کند.

تیم کنترل کیفیت مجرب و تحصیل‌کرده گلها ضمن بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های روز دنیا، با تامین مواد اولیه کاملاً خالص و باکیفیت درجه یک و منطبق بر الزامات استاندارد پس از انجام تست‌ها و آزمایش‌های دقیق اولیه و تاییدات نهایی از لحاظ کیفیت و بار میکروبی و ویژگی‌های ارگانولپتیک از ورود مواد اولیه بی‌کیفیت و ناخالص به چرخه تولید جلوگیری می‌‌کنند. مسئولان فنی، مدیر تولید و سرپرستان و کارشناسان تولید تمامی مراحل تولید را به دقت پایش و کنترل می‌کنند تا محصولی کاملاً سالم و باکیفیت تولید شود. بسته‌بندی محصولات از ترکیبات بسته‌بندی درجه یک و بر اساس اصول استاندارد و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا انجام می‌شود.

تیم تحقیق و توسعه صنایع غذایی گلها نیز که متشکل از نیروهای با تحصیلات عالی و تجربه و دانش و فنی بالاست با به‌روز کردن دانش و اطلاعات تخصصی و فنی و انطباق با آخرین استانداردها و فناوری‌های روز دنیا به‌طور مستمر ایده‌های نو و تکنولوژی‌های نوین را طرح‌ریزی و ارائه می‌کنند.

صنایع غذایی گلها اولین دارنده استاندارد نمک طعام در ایران است. این مجموعه با تولید نمک کریستاله یددار که از بهترین معادن سنگ نمک ایران تهیه شده و در مجهزترین پالایشگاه‌ها تصفیه شده و سپس یدیزه می‌شود در راستای تامین ید مورد نیاز افراد جامعه نقش مهمی ایفا کرده، چرا که از اولین و قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های نمک به این شکل در کشور بوده است.

مجتمع صنایع غذایی گلها اولین دارنده پروانه بسته‌بندی و استاندارد آرد سفید در ایران و مبتکر تولید سویای ریزدانه استاندارد در کشور است. همچنین این مجتمع اولین مبتکر طرح ضدعفونی و میکروب‌زدایی ادویه‌جات و چاشنی‌ها از طریق اشعه گاما در سازمان انرژی اتمی است. محصول پس از تولید برای استریلیزاسیون به سازمان انرژی اتمی ارسال و با اشعه گاما پرتودهی و میکروب‌زدایی می‌شود و پس از تایید نهایی واحد کنترل کیفیت به بازار عرضه می‌‌شود.

به دلیل اینکه گروه زیادی از افراد جامعه از بیماری سلیاک (نوعی اختلال خودایمنی که دستگاه گوارش قابلیت جذب و هضم گلوتن را ندارد) رنج می‌برند مجتمع صنایع غذایی گلها انواع آردهای فاقد گلوتن مانند آرد نشاسته، آرد ذرت، آرد سویا و آرد برنج را تولید و عرضه کرده است که می‌توانند جایگزین مناسبی برای آرد گندم در تولید نان‌های مناسب این بیماران باشند.

صنایع غذایی گلها با تولید پودر جوانه گندم که یکی از بهترین منابع پروتئین و سرشار از ویتامین E و ویتامین‌های گروه B، منبع ارزشمند انرژی، فیبر، پروتئین و کربوهیدرات، منبع خوب فولات، فسفر، تیامین، نیاسین، روی، منیزیم و حاوی مقادیر بالای آهن و پتاسیم، کلسیم و سلنیم، اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین A است در راستای تقویت سیستم ایمنی، سلامت سیستم قلبی و عروقی، کاهش کلسترول، مقابله با سرطان، مقابله با پیری، سلامت پوست و مو، مناسب برای زنان باردار و مادران شیرده، تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، تولید انرژی، مقابله با چاقی مزمن، سلامت چشم، ریه و گلو، تعادل سیستم عصبی، درمان یبوست، کاهش فشارخون، کمک به هضم غذا، سلامت و افزایش حجم عضلات گام برداشته است.

صنایع غذایی گلها از گنجینه‌های عظیم نهفته در منابع گیاهی به نحو مناسبی بهره جسته است. بسیاری از این منابع گیاهی خواص دارویی شگفت‌انگیزی دارند و از دوران باستان در درمان بسیاری از دردها و بیماری‌ها استفاده می‌شده‌اند. از جمله این ترکیبات باارزش گیاهی که گلها تولید و عرضه می‌کند انواع ادویه‌جات گیاهی با بالاترین درجه خلوص و عطر و رنگ و طعم طبیعی مانند زردچوبه، دارچین، آویشن، زنجبیل، هل، پودر سیر و پودر پیاز، فلفل سیاه و سفید و قرمز و رنج وسیعی از ادویه‌‌ها و چاشنی‌های طبیعی گیاهی است که با داشتن گنجینه‌ای از ترکیبات مغذی علاوه بر ایجاد عطر و طعم مناسب در غذاها داروهای گیاهی فوق‌العاده و جایگزینی مناسب برای داروها و ترکیبات شیمیایی هستند.

ضمن اینکه با وجود تقلب‌های بسیار زیادی که در صنعت غذا و افزودنی‌ها رایج است صنایع غذایی گلها با بهره‌گیری از مواد گیاهی صد درصد خالص و عرضه گرانول بسیاری از ادویه‌ها مانند فلفل، زیره، سیر و... در گریندرها (بطری‌های درب آسیابی) در ایجاد اطمینان خاطر به مصرف‌کننده از لحاظ خلوص و عطر و رنگ و طعم طبیعی و عدم استفاده از مواد افزودنی تلاش کرده است.

جمع‌بندی

صنایع غذایی گلها به دلیل رعایت الزامات و اصول استاندارد و حفظ درجه بالای کیفیت در محصولات چندین سال متوالی به عنوان واحد نمونه استاندارد انتخاب شد. ضمن اینکه محبوبیت و رضایت طیف بالایی از مصرف‌کنندگان باعث شد تا به عنوان برند محبوب به انتخاب مصرف‌کنندگان در سال‌های متوالی برگزیده شود.

صنایع غذایی گلها در دریافت ایزوها و گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های مدیریت کیفیت و انواع استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی در کشور همیشه پیشتاز و پیش‌قدم بوده و تقریباً تمامی ایزوها و گواهینامه‌های مرتبط و مورد نیاز را دریافت کرده و کمترمجموعه‌ای است که این تعداد بالا از گواهینامه‌ها و استانداردهای ملی و بین‌المللی را در کشور کسب کرده باشد. دارا بودن بالاترین تنوع محصول نیز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند است که نشان از سال‌ها تلاش، تحقیق و توسعه در مسیر تامین سبد غذایی مورد نیاز جامعه و احترام به نیاز و خواست مصرف‌کنندگان است.

ما همراه با تحول دنیای مدرن، رشد و تحولی نوین را آغاز کرده‌ایم تا گلهای نوستالژیک یادگار پدرانمان، عطر خاطره‌انگیز خانه‌های مردم این سرزمین، این‌بار با چهره‌ای نو و دستاوردهایی مدرن و تحولی تکنولوژیک پاسخگوی نیازهای نسل جدید و میراث‌دار نسل‌های گذشته این کشور باشد. افتخار ما این است که کودکان دیروز، مادران و پدران امروز و آینده‌سازان فردای این مملکت و تمامی نسل‌های میهن عزیزمان با گلها رشد کرده‌اند و طعم آشنای آن را به خاطر می‌سپارند.