«تیم‌یار» نرم‌افزاری یکپارچه و هوشمند برای تمامی کسب و کارها

ناقدی نیا افزود: شرکت حدود ۸ سال در حوزه IT فعالیت داشت و پس از آن تاکنون در حوزه‌های متفاوتی مانند تولید صنعتی، بازرگانی داخلی و خارجی، کارگزاری بورس و ارز، صرافی، آموزشگاه داخلی و خارجی، مشاوره تجاری و ... مشغول به فعالیت است.

وی اظهار کرد: علاقه اینجانب به تکنولوژی و ارتباطات، سبب شد تا علم و دانش خود و شرکت را در این حوزه به روز نگه داشته و تا آن جا که نیاز است، مجموعه‌های تجاری و بازرگانی خود را با استفاده از نیروهای متخصص داخلی و بدون نیاز به برون‌سپاری رفع می‌نماییم. ناقدی نیا تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که ایجاد تحول در حوزه IT ، علاقه و اهمیت به آن باعث شد که در سال ۱۳۸۸ با ثبت شرکتی در کیش (به منظور تولید نرم‌افزاری با تکنولوژی برتر و بومی) و دفتر هماهنگی آن در کرج مجددا به این حوزه ورود پیدا کنیم.

موسس شرکت سافت سیستم کیش (تیم یار) اظهار داشت: ایده کلی‌ این بود که لازم است نرم‌افزار جامعی تهیه شود که کاربران عمومی‌و غیرحرفه‌ای از حوزه‌ها و اصناف مختلف اعم از کارکنان و مدیر بتوانند به سادگی نیازهای روزمره خود و شرکتشان را (ارتباطات، مالی، اداری، پرسنلی، بازرگانی و ...) بدون نیاز به تخصص در حوزه IT رفع نمایند.

وی گفت: حدود ۲۴ سال تجربه علمی‌و فعالیت در زمینه‌های مختلف در داخل و خارج کشور، مجموعه را به نیازهای مشاغل مختلف مسلط کرده و تا آنجا که میسر بوده است، توانسته‌ایم تکنولوژی و IT را برای راحتی کارهای افراد به خدمت بگیریم.ناقدی نیا افزود: باور همیشگی ما این است که به همکاران متخصص و متعهد با ارائه نرم افزار همه جانبه کمک کنیم. ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌ایم و در این راستا نرم افزار «تیم یار» را طراحی و تولید کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: «تیم‌یار» تحت وب طراحی شده و به عنوان نرم‌افزار یکپارچه و هوشمند کسب و کار ارائه شده است، این نرم‌افزار با هدف مکانیزه کردن کامل (اتوماسیون) سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانه‌ها، موسسات دولتی و خصوصی و اصناف مختلف با نام‌های «تیم‌یار بازرگانی»، «تیم یار صنعتی»، «تیم یار صرافی» و... در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

ناقدی نیا ادامه داد: به طور مثال در طراحی و پیاده‌سازی «تیم یار بازرگانی» کلیه نیازهای یک شرکت بازرگانی مانند: حسابداری، انبار، اموال، پرسنلی، خرید، فروش، ترخیص، اخبار، سایت، گفت‌وگو، اسناد، مشتری، پست الکترونیکی و ... به صورت ماژول‌های مجزا و در ارتباط با یکدیگر دیده شده است. بنابراین در زمان ارائه «تیم یار بازرگانی» با کلیه این ماژول‌ها به صورت یک بسته تحویل مشتری می‌شود.

وی اظهار کرد: به طور قطع تیم‌یار برای کلیه مشاغل مورد تقاضا برنامه گسترش و تولید دارد، زیرا احساس خوشایند کار با این نرم‌افزار و کمک فراوان آن در مدیریت واحدهای مختلف، حسی است که علاقه‌مندیم همه هموطنان حتی در خارج از کشور نیز آن را تجربه کند.

هشت سال فرصت طلایی برای رسیدن به تحقق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴

موسس شرکت سافت سیستم کیش (تیم یار) گفت: کشور ما طی سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ شاهد تجربه‌ای ناخوشایند در حوزه ارزی و رشد اقتصادی منفی بوده است و اکنون ۹ سال فرصت باقی مانده است تا با جبران آن به رشد اقتصادی ۸ درصدی برسیم.

ناقدی نیا افزود: به عنوان یک کارآفرین تا ۹ سال باقیمانده تا سند چشم‌انداز را یک فرصت طلایی برای رسیدن به

آن اهداف عالیه می‌دانم. وی با اشاره به نقش مهم تیم‌یار در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴، اظهار کرد: با استقرار تیم‌یار در سازمان‌ها چند رویداد مهم اتفاق می‌افتد. اول اینکه شفاف‌سازی در سازمان‌ها ایجاد می‌شود. دوم اینکه شاهد یکپارچه شدن سازمان‌ها خواهیم بود و مدیران می‌توانند در هر لحظه گزارش‌های مدیریتی خیلی خوبی داشته باشند و همه این گزارش‌ها در داشبورد مدیریتی آنها قابل دسترسی است. در واقع تیم یار آمده است تا در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ به تولیدکنندگان، صنعتگران، صادرکنندگان و همه افرادی که در حال حاضر به دلیل پراکندگی نرم‌افزارها در حوزه‌های مختلف نمی‌توانند گزارش جامع و تمیزی داشته باشند، کمک کرده و گزارش‌های آنها را غنی سازد.

وی تصریح کرد: تیم یار قصد دارد به مدیران کمک کند تا در مسیر سند چشم‌انداز به خواسته‌هایشان دست یافته، زیرا وقتی یک مدیر اطلاعات کافی داشته باشد، می‌تواند درست تصمیم‌گیری کند و برای گزارش‌های روزانه به مدیران میانی و کارمندان خود وابسته نباشد.

ناقدی نیا گفت: صنعت نرم‌افزار طی دو دهه گذشته رشد خوبی داشته، اما به ساختار آن چندان اهمیت داده نشده و در حقیقت، هیچ یک از ابزارسازی‌ها در حوزه نرم‌افزاری ساختاری و بنیادی نبوده است. توجه ساختاری به این صنعت می‌تواند ما را در تحقق اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله یاری کند.

وی ادامه داد: شرکت‌های ایرانی خواهند توانست از نرم‌افزار کاملا بومی‌و نوشته شده با زبان برنامه‌نویسی از بهترین نرم‌افزارهای دنیا بهره‌مند شوند. همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزار یکپارچه «تیم یار» مقدور خواهد بود، به طوری که در هر زمان و مکان بتوانند سازمان خود را مدیریت کنند.

موسس شرکت سافت سیستم کیش (تیم یار) گفت: یکی از اهداف اصلی تیم‌یار رسیدن به سیستم عامل ملی کسب و کار در سال ۱۳۹۹ است. در حال حاضر، تیم یار روی بستر ویندوز کار می‌کند (که به زودی Linux نیز به آن اضافه خواهد شد). همچنین در آینده نزدیک، برای استفاده از تیم یار دیگر نیازی به سیستم عامل (OS) نخواهد بود و امکان نصب مستقیم تیم یار بر روی سیستم (سرور) ایجاد خواهد شد و ما در این فضا بستر امنیتی بسیار خوبی را فراهم کرده‌ایم. وی اظهار کرد: امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ همزمان با تحقق سند چشم‌انداز تحول بسیار خوبی در صنعت نرم‌افزار ایجاد شود که البته برای رسیدن به این هدف تاکنون قدم‌های محکمی ‌از  طرف این صنعت برداشته شده است.

ناقدی نیا گفت: در کشور سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه نیروی انسانی و نخبگان متعهد انجام شده است، در مجموعه «تیم یار» نیز ما سعی در این امر داشته‌ایم و روز به روز در حال رشد و گسترش هستیم که در آینده قطعا به خودکفایی در صنعت نرم‌افزار کشور کمک خواهد کرد.

موسس شرکت سافت سیستم کیش (تیم یار) گفت: مهم‌ترین چالش «تیم یار» جلب اعتماد مشتری، وفادارسازی آنها با ارائه خدمات به موقع و مطابق با قرارداد و اندازه‌گیری سطح رضایت مشتری از خدمات ارائه شده به صورت مداوم است.

وی در پایان اظهار کرد: شرکت سافت سیستم کیش (تیم یار)  به مدت پنج سال خدمات رایگان ارائه می‌دهد.