سامان؛ بیمه ای با سوددهی پایدار

با گسترش رو به رشد تکنولوژی و استفاده متنوع آن توسط انسان، پیشرفت‌های قابل توجهی برای انسان میسر شده است و در عین حال مخاطرات به وجود آمده در کسب و کار‌های نوین، با گذشته سنتی تفاوت‌های بسیاری دارد. بیمه همواره به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی انسان می‌بایست خدمات خود را با نیاز‌های روز بیمه گذاران منطبق نموده و در هر زمان امکان استفاده از خدمات مناسب را در زمان بروز خسارت، برای بیمه گذاران به وجود آورد. بیمه گران در مسیر پیشرفت و نوآوری، وظایف و مسئولیت‌های بیشماری دارند تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان خود، بتوانند در رقابت با سایر رقبا پیروز میدان شده و مهم‌تر از آن حس اعتماد مشتری را در خود داشته باشند.

در بیمه سامان رضایت و اعتماد به عنوان ارزش اولیه و اصلی ما تعریف شده است.

کلیه همکاران ما در گروه بیمه سامان، اعم از معاونین، مدیران، پرسنل ستاد و شعب، سرپرستی ها، شرکت‌های همکار، نمایندگان و کارگزارانی که با ما همکاری می‌کنند بر این باورند که اولین و مهمترین مسئولیت ما خدمت به بیمه گذاران، بیمه شدگان و خسارت دیدگان است. ما همواره در مقابل ایشان پاسخگو هستیم و در برخورد و تعامل با ایشان می‌بایست حد اعلای ادب، احترام و حسن نیت را رعایت کنیم. خدمات ما در شرکت بیمه سامان می‌بایست همواره خلاقانه، و با در نظر گرفتن شرایط مشتری باشد. مهمترین تلاش ما در راستای ارائه خدمات ارزش افزوده به مشتریان، ایجاد و توسعه کسب و کار‌هایی است که در آن اجزاء و سیستم‌های مختلف با همکاری و مشارکت با یکدیگر بتوانند خدمات بیمه‌ای را به صورت کاملاً نوین، بر خط و بر اساس نیاز مشتریان به آنها ارائه نمایند. ما باید بکوشیم که محصولاتمان را با مناسبترین قیمت و با در نظر گرفتن جامعه هدف به ایشان ارائه کنیم. بر همین اساس، ما با استفاده از سیستم‌های مبتنی بر تحلیل داده‌های بزرگ و مدل‌های نوین اکچوئری، دقیق‌ترین محاسبات حق بیمه را با توجه به سوابق مشتری برای وی مورد محاسبه قرار می‌دهیم و حق بیمه را بر اساس شاخص مشتریان ارائه می‌نماییم. رسیدگی به پیشنهادات و شکایات مشتریان می‌بایست کاملاً سازمان یافته و به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد. با بهره گیری از اندیشه‌های نو و زیر ساخت‌های مبتنی بر نرم افزار، همواره در تلاش برای ارائه خدماتی راحت تر، سریع‌تر و دقیق‌تر به مشتریان خود هستیم. ما در بیمه سامان همواره به دنبال تغییر و نوآوری هستیم اما آنچه در بیمه سامان ثابت است و تغییر نمی کند، جلب رضایت مشتری و حفظ اعتماد اوست.

رشد مداوم، سود دهی پایدار، سطح ممتاز توانگری مالی و نام و اعتبار متعالی در صنعت بیمه کشورمان، بهترین شرایط را برای پیش برد فروش بیمه‌های زندگی فراهم کرده است. بیمه‌های عمر، مهمترین بیمه نامه‌هایی هستند که بنیان خانواده را در گذار زمان و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حفظ نمایند. ما در بیمه سامان بر این باور هستیم که فروش بیمه‌های عمر علاوه بر حمایت مالی و سرمایه‌ای از افراد می‌تواند زمینه ساز رشد، پیشرفت و سودآوری بنگاه‌های خرد و متوسط شده و باعث اشتغال زائی آحاد مردم جامعه خواهد بود. در نتیجه این امر و با کمک سرمایه انسانی، ایده‌های نو و خلاقانه کسب و کار و همچنین بهره مندی از تجربه موفق بیمه گری است که می‌توان تحولی شگرف در صنعت بیمه ایجاد نمود. ما در بیمه سامان بر این استواریم که می‌توانیم با انضباط مالی و برنامه ریزی صحیح سرمایه‌گذاری، متضمن تعهدات خود به صنعت بیمه و مشتریان خود باشیم.