پنیر کیلویی ۳۰۰ هزارتومان

قیمت همین پنیرهای سفید در لبنیاتی‌ها سطح شهر کیلویی ۱۰۵ تا ۱۳۰ هزار تومان است. در مغازه‌های سطح شهر هم انواع پنیر صبحانه که عمدتا گرمی ۴۵۰ تا ۵۵۰ است به قیمت حداقل ۴۲ هزار تومان و حداکثر ۶۰ هزار تومان است.

قیمت انواع پنیر در میوه و تره‌بار هم چندان ارزان نیست.در این میادین هم کف قیمت قیمت پنیر لیقوان ممتاز در میادین ۱۵۵ هزار تومان است. پنیر لیقوان درجه یک اما هزار تومان ارزان‌تر است. این کالا ۱۴۳ هزار تومان به فروش می‌رود. در این بازار پنیر تبریز ممتاز و درجه یک هم با تفاوت اندکی با هم عرضه می‌شود. قیمت این کالاها به ترتیب ۱۲۹ هزار تومان و ۱۱۵ هزار تومان است.

در میادین پنیر لاکتیکی پاستوریزه و پنیر سفید زیر صد هزار تومان است. یعنی کیلویی ۶۳ هزار تومان و حداکثر ۸۷ هزار تومان است.

اما قیمت همین پنیرهای سفید در لبنیاتی‌ها سطح شهر کیلویی ۱۰۵ تا ۱۳۰ هزار تومان است. در مغازه‌های سطح شهر هم انواع پنیر صبحانه که عمدتا گرمی ۴۵۰ تا ۵۵۰ است به قیمت حداقل ۴۲ هزار تومان و حداکثر ۶۰ هزار تومان است.

قیمت این پنیرها در فروشگاه کوروش، جامبو و فروشگاه‌های بزرگی از این دست بین ۳۷ هزار تومان تا ۶۱ هزار تومان است. به عنوان مثال در کوروش خریدان پنیر روزانه ۵۱۰ گرمی حدود ۶۱ هزار تومان است. در این فروشگاه پنیر خامه‌ای ویلی نزدیک به ۵۳ تومان عرضه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با گران شدن قیمت شیر در فصل جاری قیمت انواع لبنیات بویژه پنیر نیز رشد کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.