پژو ۴۰۵ SLXنیز با قیمت ۶۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان از سوی این خودروساز عرضه می‌شود. روی این خودرو اعتباری معادل ۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان ارائه می‌شود.پژو پارس با قیمت ۸۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود که از این مبلغ رقم ۱۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان به‌صورت اعتباری پرداخت می‌شود.موعد تحویل این خودروها ۳۰ روزه است و تاریخ چک‌های پرداختی از سوی مشتریان همگی ۱۵ مهر ماه سال آینده خواهد بود.شرکت سایپا نیز طی امروز و فردا سه محصول خود را به‌صورت اعتباری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در این طرح تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی و پراید ۱۵۱ به‌صورت فروش اعتباری عرضه می‌شوند.

سایپایی‌ها تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی را با قیمت ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان عرضه می‌کنند. از این مبلغ، ۵ میلیون تومان در قالب تسهیلات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و آنها موظف هستند این تسهیلات را طی یکسال آینده پرداخت کنند.همان طور که اشاره شد تیبا صندوقدار با رینگ فولادی نیز به‌عنوان محصولی دیگر در این طرح پیش‌بینی شده است.این خودرو با قیمت ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومانی و تسهیلات ۵ میلیون تومانی در اختیار خریداران قرار داده خواهد شد.پراید ۱۵۱ آخرین محصول سایپا در این طرح است که ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان قیمت خورده است و این خودروساز به مشتریان ۴ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند. البته شرکت سایپا امکان خرید نیسان بنزین سوز را به‌صورت فروش فوری و بدون تسهیلات با قیمت ۷۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان فراهم کرده است.

البته فروش اعتباری ایران خودرو و سایپا تفاوت‌هایی باهم دارد. ایران خودرویی‌ها مبلغ تسهیلات پرداختی را طی یک فقره چک دریافت می‌کنند، در حالی‌که سایپایی‌ها با سه فقره چک.اما در روش فروش شرکت ایران‌خودرو صرفا برای مشتریانی امکان ثبت نام وجود خواهد داشت که چک‌های طرح «سامانه صیاد» را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از این‌رو اطلاعات صادر‌کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود. همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی، وجوه پرداختی مشتری به حساب آنها استرداد می‌شود.

همچنین چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و...) وجود ندارد. نکته دیگر اینکه عنوان صادر‌کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکان‌پذیر نخواهد بود، بنابراین ضروری است نمایندگی‌ها در این خصوص اطلاع‌رسانی مقتضی به مشتریان خود را داشته باشند.در مقابل نارنجی پوشان جاده مخصوص در این طرح فروش محدودیت کد ملی را برای ثبت نام اعمال می‌کنند (هر کد ملی یک دستگاه). متقاضیان خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام در این شرایط را نخواهند داشت. البته در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد شد.