در گروه پتروشیمی دیروز تحولات هلدینگ خلیج فارس باعث نگرانی و افت این نماد شد. به دنبال افزایش هزینه‌های شرکت از محل ارز تک‌نرخی دیروز شرکت با انتشار پرتفوی خود از زیان جدید ۲۱۵میلیارد تومانی به دلیل نپرداختن اقساط خرید پتروشیمی کاویان خبر داد. این شرکت همچنین به دنبال برکناری گسترده بازنشستگان در این شرکت روز گذشته احکام مدیران جدید را صادر کرد.  در گروه انفورماتیک دیروز کارت اعتباری کیش در مجمع خود ۴۵۰ ریال تقسیم کرد.

 در گروه فلزی مس باهنر در مجمع خود ۷۰۰ ریال تقسیم کرد. در گروه خودرویی سایپا با اعلام زیان در دسترس نبودن ارز دولتی به بازار شوک تازه‌ای وارد کرد. این در حالی است که تا‌کنون شرکت نیز مجوز افزایش قیمت متناسب با این شرایط را دریافت نکرده است. در همین رابطه عضو شورای رقابت با بیان اینکه تا پایان خرداد قیمت‌گذاری خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان انجام می‌شود، گفت: افزایش۶/ ۹ درصدی قیمت برای خودروهایی با قیمت بیش از ۴۵ میلیون تومان است.

در گروه بانکی نماد بانک ملت متوقف شد. توضیحات شرکت در مورد تعدیل عمدتا ناشی از اجرای مفاد نامه پاسخ به پرسش‌های فنی شماره ۹۹ مورخ ۱۰ اردیبهشت ۹۷ کمیته فنی سازمان حسابرسی درخصوص تغییرات نرخ ارز در اواخر سال ۱۳۹۶ در بازار آزاد ارز است که در نهایت منجر به اعلام نرخ یکسان ارز در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ توسط بانک مرکزی شد. توضیح اینکه تغییرات نرخ ارز قابل دسترس پس از تاریخ ترازنامه به‌عنوان رویداد تعدیلی در تهیه صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند محسوب شد و از این بابت مبلغ ۱۱ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال سود تسعیر شناسایی شده است. این موضوع در یادداشت شماره ۱-۵۵ صورت‌های مالی افشا شده است. در گروه ساختمانی،شرکت‌بین‌المللی توسعه ساختمان از تسویه تسهیلات بانک خاورمیانه توسط شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (سهامدار عمده) خبر داد که در مقابل آن طبق مذاکرات اولیه انجام شده بخشی از سهام شرکت آریا عمران پارس به آن شرکت واگذار می‌شود.

در گروه دارویی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری وزارت بهداشت گفت: ابتدا قرار بود ارز سه‌هزار و ۸۰۰ تومانی به شرکت‌های دارویی ارائه و بعد مابه التفاوت به آنان پرداخت شود اما در حال حاضر ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به آنان تعلق می‌گیرد و یارانه به بیمه منتقل می‌شود. ‌‌وی خاطرنشان کرد: کل افزایش قیمت دارو با تمام تغییرات ارز کمتر از تورم خواهد بود.  در گروه تصفیه نفت دبیرکل انجمن پالایشگاه‌های روغن‌سازی ایران گفت: افزایش نرخ خوراک روغن موتور برای سومین ماه پیاپی شرکت‌های تولیدکننده را با مشکل مواجه کرده است. دبیرکل انجمن پالایشگاه‌های روغن‌سازی ایران با بیان اینکه شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال حدود ۴۲ درصد نرخ خوراک شرکت‌های تولیدکننده روانکارهای صنعتی را افزایش داده گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای افزایش قیمت محصول این شرکت‌ها صادر نشده و این مساله تولیدکنندگان و بازار را در بلاتکلیفی قرارداده است.در مجموع بازار دیروز بازاری منفی اما نسبتا متعادل بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت) در بورس به ۲۰۴میلیارد تومان و در فرابورس به ۱۶۹ میلیارد تومان بالغ شد.