جزیره گیمیفیکیشن، ابزاری برای ماندگار کردن آموزش در فن‌نما

به گزارش دنیای اقتصاد محمد آکوچکیان، مدیر آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان در خصوص رویدادی به نام »جزیره گیمیفیکیشن« در نمایشگاه فن‌نما ۱۴۰۳ گفت: امسال در نمایشگاه فن‌نما، غرفه‌ای با نام جزیره گیمیفیکیشن را در فضایی با مساحت ۲۲۰ متر به منظور اجرای بازی‌های استراتژیک خواهیم داشت.

او درباره این رویداد خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مدرن برای انتقال دانش و آموزش، ابزاری به نام گیمیفیکیشن یا بازیوار سازی است. در واقع، هدف گیمیفیکیشن عمیق و ماندگار کردن آموزش از طریق تجربه مستقیم است.

مدیر آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان در رابطه با فعالیت‌هایی که در جزیره گیمیفیکیشن انجام می‌شود، افزود: در جزیره گیمیفیکیشن قرار است علاوه بر اینکه خودمان گیمیفیکیشن‌های مرتبط با حوزه مدیریت استراتژیک، مدیریت شهری و مدیریت فناوری را ارائه کنیم، از استارت آپها و کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم.

آکوچکیان افزود: علاوه بر این، چند کسب و کار نوپای دیگر هم در این حوزه فعالیت دارند که قرار است که مرکز نوآوریهای راهبردی ایرانیان از کسب و کارها، استارتاپها و ایده پردازانی که ما آنها را نمیشناسیم و به ما مراجعه می‌کنند نیز حمایت کند، این کار با هدف ارائه طرح‌های آنها صورت می‌گیرد و ما به آنها فضا و خدمات منتورینگ ارائه می‌دهیم و به آنها کمک می‌کنیم تا محصولشان را در بازار ارائه کنند.

مدیر آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان به برخی از اهداف این رویداد در نمایشگاه فن‌نما اشاره کرد و گفت: برگزاری گیمیفیکیشن‌ها در حوزه‌های مختلف، معرفی گیمیفیکیشن‌هایی مستقر در نمایشگاه به شرکتها و افراد بازدید کننده و نیز همکاری با استارتاپها و کسب و کارهایی که در این حوزه نیازمند حمایت هستند، از جمله اقداماتی است که در جزیره گیمیفیکیشن در نمایشگاه فن‌نما انجام می‌شود.