محسن اژه‌ای اظهار کرد: کوچینگ و منتورینگ تخصصی، این دوره را از سایران متمایز می‌کند. چهارمین دوره شتاب‌ده‌ی صادرات که به میزبانی اصفهان انجام می‌شود، فرآیند پذیرش کسب‌وکارها را در تیرماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و در اسفندماه به فعالیت خود پایان می‌دهد. این رویداد که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، اهدافی از قبیل ارائه استراتژی‌های صادراتی مختص به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، ارائه خدمات تخصصی همچون منتورینگ، کوچینگ و آموزش حرفه‌ای در حوزه صادرات، افزایش نرخ صادرات استان اصفهان، کشف بازارهای جدید و شناسایی فرصت‌های تجاری در آن‌ها، ورود به بازارهای بین‌المللی با تکیه‌بر استانداردهای جهانی و کسب مهارت و دانش تخصصی برای توسعه فرامرزی محصولات را دنبال می‌کند.

وی افزود: مخاطبان این دوره صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که نیازمند توانمندسازی به‌واسطه منتورینگ، کوچینگ و آموزش تخصصی برای آشنایی با مبانی کلی صادرات و بازار هدف هستند، شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده که هنوز تیم صادراتی خود را تشکیل نداده‌اند و قصد ارائه محصولات خود در بازارهای جهانی را دارند، گروه‌های صادراتی مستقل که به دنبال کسب مهارت برای پذیرش پروژه صادرات کسب‌وکارهای بزرگ هستند، کارآفرینانی که به‌دنبال اطلاعات تخصصی در حوزه صادرات و تجارت بین‌المللی هستند و قصد ورود به این حوزه را دارند، کسب‌وکارهای صادراتی که ضمن نیاز به آموزش تخصصی، برای ارتباط با متخصصان و صادرکنندگان خبره، نیازمند گسترش شبکه‌های ارتباطی خود هستند، خواهند بود.

اژه‌ای، درباره این رویداد خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴ سال است که این رویداد برگزار می‌شود و روند کار آن این‌گونه است که در ابتدای هر سال فراخوان دوره شتاب‌ده‌ی صورت می‌گیرد.

وی افزود: این دوره مختص کسب‌وکارها است و در تلاش هستیم که تا ارسال اولین محموله صادراتی، کسب‌وکارها را همراهی کنیم. مدیر داخلی برگزاری این رویداد با اشاره به اینکه دوره شتاب‌ده‌ی شامل آموزش‌های تخصصی است، گفت: ویژگی اصلی دوره که آن را از سایرین متمایز می‌کند، هدف کوچینگ و منتورینگ تخصصی است که در کنار این دوره برای گروه‌ها ارائه می‌شود. اگر پس از آموزش تخصصی با مشکلاتی مواجه شدند، با ما به اشتراک می‌گذارند.