محوری پایین copy

امیرحسین کمیلی در جلسه اعطای اعتبارنامه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در سالن جلسات سازمان صمت، افزود: اقدامات خوبی در ۲ سال اخیر در این استان انجام شده و پروژه های عظیم انتقال آب از خلیج فارس، قطار سریع‌السیر و شهرک سلامت که سال‌ها درگیر دریافت مجوز قرار داشتند امروز اجرایی شده است. وی ادامه داد: بخشی از مراحل اجرایی ابر پروژه‌های استان اصفهان به‌طور جدی شروع شده و در حال انجام است و بخشی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار‌کرد: عزم و اراده جدی برای تحقق جهش جدی در استان اصفهان وجود دارد که عملی شدن آن نیازمند همت، یاری و کمک فعالان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه امروز نقطه عطفی برای استان اصفهان است، اضافه کرد: امروز فرصت خدمتی به همه اعضای جدید اتاق بازرگانی در مدت محدودی داده شده که باید از این زمان نهایت استفاده را ببریم تا در آینده تاسف نخوریم. کمیلی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت کلان استان اصفهان برای تحقق جهش اقتصادی در استان آمادگی کامل دارند و فعالان اقتصادی هم باید در این زمینه با همدلی و وحدت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر رقابت ها و دسته بندی های انتخاباتی پایان یافته است، بیان کرد: همه اعضای اتاق بازرگانی باید با تعامل، همدلی و وحدت برای پیشبرد امور با جدیت تلاش کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان با مشارکت خوبی برگزار شد و افراد توانمند و خوبی انتخاب شدند که از تجربه کاری و پایگاه اجتماعی ارزشمندی برخوردار هستند.