ساختمان سازی مدرن و ساندویچ پانل های کبیرپانل

به گسترش ساختمان‌ سازی در شهرهای بزرگ و کوچک، نیاز به مصالح پیش ساخته نیز بیش از پیش افزون گشت. هم اکنون یکی از مدرن ‌ترین مصالح عرضه شده، ساندویچ پانل است که در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و دیواری بسیار کاربرد دارد. در ادامه این متن بیشتر به ساختمان سازی مدرن و ساندویچ پانل های کبیرپانل می ‌پردازیم.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی است که از دو لایه فلزی در زیر و رو تشکیل شده و لایه میانی آن از فوم‌ های پلی یورتان، اکس پی اس، پلی استایرن یا پشم سنگ پر شده است. این سازه مدرن، جهت پوشش دیوار یا سقف بکار می‌ رود.

ساندویچ پانل چیست؟

ساختمان سازی مدرن، ساندویچ پانل و افزایش کارایی

ساندویچ پانل تحول بزرگی در ساختمان سازی مدرن ایجاد کرد؛ این سازه پیش ساخته، از یک سو منجر به بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش اتلاف انرژی شد و از سویی دیگر افزایش سرعت در عملیات ساخت و ساز، سهولت حمل و نقل مصالح، کاهش هزینه های پروژه و … را برای ساختمان ها و مجریان ساخت و ساز به ارمغان آورد.

علاوه بر موارد فوق، ساندویچ پانل با کیفیت، وزن پایینی داشته و سرعت اجرا و نصب آن بالا است. این محصول همچنین از ایمنی و استحکام کافی در برابر حوادث غیرمترقبه نظیر طوفان، سیل و زلزله برخوردار است. همه این توضیحات یعنی با محصولی رو به رو هستیم که طول عمر بالایی خواهد داشت و در هزینه های آتی بنای شما به صرفه جویی منجر خواهد شد.

زیبایی و تنوع رنگ در ساندویچ پانل

زیبایی عنصر گمشده شهرهای امروزی است؛ ساختمان های خشن با نماهایی که چندان نمی توان درکش کرد، شهر را پر کرده اند. اما در همین فضای ساختمان سازی مدرن، می توان مصالحی را پیدا کرد که به چهره بنا، زیبایی ببخشند. ساندویچ پانل های رنگی یکی از این مصالح است.

ساندویچ پانل های رنگی و با طراحی های مختلف اغلب باتوجه به سلیقه مشتریان برای کاربردهای مختلف تولید می شود. این ورقه ها دارای رنگ های متنوع زیادی هستند که همراه با کد آنها و لیست قیمت از طرف شرکت تولید کننده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. استفاده از این ورقه ها تاثیر زیادی در نمای ساختمان دارد.

زیبایی و تنوع رنگ در ساندویچ پانل

چرا ساندویچ پانل های کبیر پانل؟

شرکت کبیر پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل شامل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با فوم پلی یورتان با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه – آلومینیوم – آموزیک ویکروفیل) است.  

اما چرا ساندویچ پانل های کبیر پانل را باید انتخاب کنیم؟ در واقع اگرچه ساندویچ پانل از مزایای بالایی در ساختمان سازی مدرن برخوردار است اما یک ساندویچ پانل غیرمرغوب می تواند دقیقا معکوس عمل کرده و برای شما ایجاد زحمت کند.

اهمیت کیفیت در ساندویچ پانل

اهمیت کیفیت در ساندویچ پانل

در ویژگی های ساندویچ های با کیفیت، از مواردی چون عایق بودن در برابر انتقال حرارت، رطوبت و آلودگی صوتی صحبت می شود. این مسئله هم به جنس هسته میانی یعنی فوم به کار رفته بستگی دارد و هم کیفیت ساخت.

در صورتی که طراحی ورقه های ساندویچ پانل اصولی انجام نشده باشد در مواردی مثل ساندویچ پانل های سقفی، مشکل نفوذ رطوبت در مواقع بارندگی و برف را خواهید داشت.

همچنین انتقال حرارت به راحتی از میان درزهای محل اتصال ساندویچ پانل ها در سقف و دیوار انجام می گیرد. مسلما چنین سازه ای در برابر آلودگی های صوتی نیز در امان نخواهد بود.

نکته پایانی

برای سفارش و خرید ساندویچ پانل باید نکاتی را مد نظر قرار داد تا انتخاب ساندویچ پانل به درستی انجام گیرد. در موارد بالا سعی شد مزایای استفاده از ساندویچ پنل و لزوم استفاده از برندی خوب برای اجرا بیان شود.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت ساندویچ پانل، رنگ های موجود، سفارش و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۲۹۳۲  تماس بگیرید یا به سایت کبیرپانل مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.