بهترین باربیکیو آپارتمانی

در این مطلب قصد داریم تا ویژگی های بهترین باربیکیو گازی، مناسب برای آپارتمان و ویلا را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی باربیکیو گازی را از لحاظ جنس ورق بدنه میتوان به دو دسته  استیل و ورق روغنی تقسیم کرد. هر کدارم از این باربیکیو ها دارای ویژگی های خود میباشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

با توجه به سبک ساخت و ساز های جدید ،تقریبا  وجود تراس یا بالکن عضو جدایی ناپذیر در همه آپارتمان ها  شده است و همین مساله باعث شده است که وجود این محیط شرایط را برای داشتن یک باربیکیو آپارتمانی مهیا کند.

با توجه به متراژهای ساختمان، متراژ تراس ها هم متفاوت می باشد. ممکن است این مساله ذهن شما را درگیر کند که با داشتن تراس کوچک امکان داشتن باربیکیو نخواهد بود، اما باید بگوییم این فکر نادرست می باشد.

آشپزخانه تهران با توجه به تکنولوزی های روز دنیا و همچنین داشتن یک تیم متخصص در زمینه تولید انواع باربیکیو گازی و ذغالی در سایز های مختلف ( سایز های بسیار کوچک تا سایز بسیاز بزرگ ) به راحتی این مساله را  حل کرده است و دیگر جای نگرانی برای شما نخواهد بود.

 نکته قابل توجه: به این نکته توجه داشته باشید که حتما در تراس خود  امکاناتی نظیر شیر گاز و همچنین شیر آب داشته باشید  اکنون با داشتن یک تراس با شرایط  ذکر شده، دیگر همه چیز برای داشتن یک باربیکیو آپارتمانی آماده است.

در بالکن هایی که دارای سقف می باشند و در تابش مستقیم نور آفتاب نیستند و  مناطقی که زیر باد و باران نیستند و اگر در مناطق با آب و هوای خشک و خنک هستید می توانید از باربیکیو های با جنس ورق روغنی که با رنگ الکترو استاتیک پوشیده شده است استفاده نمایید

توصیه: اگر در فضای باز و مناطق شرجی می خواهید از باربیکیو استفاده کنید حتما از باربیکیو گازی استیل استفاده کنید.

نکته قابل توجه: باربیکیو های کوچک معمولا فقط شامل کباب پز می باشد ولی این قابلیت وجود دارد که امکاناتی مثل اجاق گاز و سرخ کن صورت سفارشی به آن اضاف شود.

مزیت های کلی باربیکیو های آشپزخانه تهران :

یکی از مزیت های اکثر باربیکیو های آشپزخانه تهران داشتن کابینت در قسمت پایین و زیر کباب پز می باشد که محلی برای قرار دادن انواع وسایل مناسب برای پخت کباب میباشد.

چرخ دار بودن اکثر باربیکیو ها که یک مزیت بسیار مناسب برای جابجایی باربیکیو به قسمت های مختلف تراس می باشد که با کمترین زحمتی قابل جابجایی می باشد.

اگر در تراس خود امکان داشتن گاز را ندارید اصلا نگران نباشید، چرا که یکی دیگر از بارزترین ویژگی های باربیکیو های تولید شده در این مجموعه، قابلیت کپسول گاز مایع می باشد که در صورت نیاز با تغییر ژیگلورها در زمان تولید می توانید از کپسول گاز مایع استفاده نمایید.

یکی دیگر از فوق العاده ترین ویژگی های باربیکو های ما، امکان تبدیل شدن باربیکیو گازی به باربیکیو ذغالی می باشد به این صورت که با خرید باکس ذغال لعاب شده و قرار دادن آن بر روی قسمت کباب پز، میتوانید از طریق ذغال کباب خود را پخت کنید.

شرکت آشپزخانه تهران دارای باربیکیو های ذغالی فن دار بسیار حرفه ای می باشد که میتوانید نمونه های مختلف آن را در سایت ما به آدرس tehrankitchen ببینید.

بعد از بیان ویژگی های منحصر به فرد باربیکیو های ما، حال نوبت آن رسیده تا چند مدل باربیکیو آپارتمانی برای شما معرفی کنیم تا شما بتوانید از آنها در بالکن خود استفاده نمایید.

یکی از مناسب ترین باربیکیو ذغالی برای انواع تراس، باربیکیو ذغالی فن دار با ابعاد به طول ۹۲ سانتی متر و عرض ۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر می باشد.

جنس این محصول از ورق روغنی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای که در دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد به خوبی پخته میشود و کلاف دور منقل ذغالی پروفیل آهنی می باشد که برای زیبایی کار یک لایه از ورق استیل در  نمای کار استفاده می شود.

یک دمنده با کیفیت عالی در پایین باربیکیو قرار دارد که با نیروی برق کار می کند و دردسر باد زدن و آماده کردن ذغال را بسیار کم می کند.

در قسمت پایین کابینت با 2 درب تعبیه شده است که از جنس ورق روغنی با رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد که دورتادور کامل بسته است.

این باربیکیو فن دار ذغالی متحرک بوده  ودارای ۴ عدد چرخ میباشد که به راحتی امکان حرکت دادن باربیکیو رو به هر جایی که بخواهیم فراهم می کند.

این باربیکو دارای درب تخت یه تکه بوده که پس از اتمام کار بسته می شود و از نفوذ گرد و خاک به داخل باربیکیو جلوگیری می نماید.

راه کاری که آشپزخانه تهران برای جلوگیری از پوسیده شدن و تاب برداشتن کف باربیکیو بر اثر حرارت بالا ارائه کرده است، استفاده  از چدن به ضخامت ۱ سانتی متر درست می باشد.

باربیکیو

یکی دیگر از باربیکیو های که برای انواع تراس در اندازه های مختلف مناسب میباشد، باربیکیو گازی استیل۶۰ سانتیمتری می باشد که بدنه آن از فولاد درجه یک ساخته شده  است که به وسیله رنگ استاتیک به خوبی پوشیده شده است.

به جرات میتوانیم بگوییم یکی از بهترین باربیکیو هایی که میتوان به عنوان باربیکیو آپارتمانی یا باربیکیو باغی معرفی کنیم همین مدل  BSRC-062  می باشد. وزن این باربیکیو 40 کیلوگرم می باشد که دارای یک درب گرد بزرگ بوده که بروی قسمت اجاق و کباب پز قرار میگیرد.

همچنین یک عدد درب که کابین پایین را می تواند به خوبی به عنوان محیطی برای نگهداری ابزار و لوازم گریل و کباب تبدیل نماید. دارای میز تاشو چوبی (ترمو وود) که می تواند به عنوان نگهدارنده ظروف و ابزار در زمان گریل یا کباب استفاده شود

 دارای سینی چکه گیر مانع خراب شدن و کثیف شدن قسمت های داخلی باربیکیو می شود و همچنین با ریختن آب درون سینی مانع دود کردن چکه های کباب و همچنین بخار ایجاد شده موجب ترد شدن کباب می‌شود می شود.

باربیکیو مدل BSRC-062 متحرک بوده  ودارای ۴ عدد چرخ میباشد که به راحتی امکان حرکت دادن باربیکیو رو به هر جایی که بخواهیم فراهم می کند.

اگر تراس و یا فضایی که شما در اختیار دارید به اندازه کافی بزرگ می باشد، میتوانید از دو مدل معرفی شده زیر استفاده نمایید

باربیکیو گازی چند کاره استیل مدل BSRC-110

کباب پز گازی چند کاره که به تنهایی یک آشپزخانه کوچک نیز محسوب می شود و با خرید آن می توانید هم غذاهای پختنی و هم سرخ کردنی و هم کبابی را در یک مجموعه زیبا داشته باشید.

این باربیکیو گازی با قرار گیری یک عدد باکس ذغال به عمق ۹ سانتی متر و مشبک و لعاب شده می تواند به عنوان کباب پز ذغالی استفاده شود. لعاب شدن باکس باعث دوام و استحکام  بیشتر باکس شده و به هیچ عنوان در حرارت بالای ذغال خراب نمی شود.

جنس بدنه باربیکیو گازی و ذغالی ۱۱۰ سانتیمتری ساخته شده در کارخانه آشپزخانه تهران از ورق روغنی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای (در حرارت حداکثر ۲۵۰ درجه سانتی گراد در مدت ۳۰دقیقه) ساخته می شود که به شدت  در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد.

سینی چکه گیر را می توان یکی از اجزای مهم کباب پز گازی در نظر گرفت. این سینی دقیقا در زیر برنر های کباب پز قرار گرفته و تمامی تکه های آشغال به درون آن ریخته می شود و مانع کثیف شدن داخل باربیکیو می شود.

داشتن یک سرخ کن همه کاره را میتوان به عنوان یکی از ویژگی های منحصر بفرد این باربیکیو در نظر گرفت. 

قسمت کباب پز گازی توسط دو عدد شیر مجزا روشن می شود که این به دلیل آن است که زمانی که تعداد سیخ کباب ها کم است بتوانیم از یک بخش از کباب پز استفاده کنیم.

قابلیت استیک پزی این باربیکیو مثال زدنی است. در صورتی که بخواهیم به عنوان استیک پز از این دستگاه استفاده کنیم می توانیم از چدن صاف و یا شیار دار استفاده نموده و مستقیم بر روی کباب پز قرار داده و پخت استیک را انجام می دهیم.

باربیکیو گازی چند کاره اجاق دار ۱۱۰ سانتی مدل BRC-110

این باربیکیو دارای بدنه ساخته شده از فولاد درجه یک که به وسیله رنگ استاتیک به خوبی پوشیده شده است.  از این باربیکیو می توانیم به عنوان باربیکیو آپارتمانی یا باربیکیو باغی استفاده نماییم و ابعاد کامل باربیکیو برابر ارتفاع ۱۱۵ سانتی متر *عرض۴۷ سانتی متر* طول۱۱۰ سانتیمتر می باشد.

این کباب پز باربیکیو دارای یک عدد شعله اجاق گاز صنعتی جهت پخت انواع سبزیجات، انواع خورشت و برنج، یک عدد مخزن که به عنوان سرخ کن گازی مورد استفاده قرار گرفته شده و جهت سرخ کردن سیب زمینی، پیاز های سوخاری و غیره مناسب بوده و همچنین یک منقل گازی برای پخت انواع کباب و گریل می باشد.

 دارای دو عدد کشو در قسمت کابین و همچنین دو عدد درب که کابین پایین را می تواند به خوبی به عنوان محیطی برای نگهداری ابزار و لوازم گریل و کباب تبدیل نماید. دارای سینی چکه گیر مانع خراب شدن و کثیف شدن قسمت های داخلی باربیکیو می شود و همچنین با ریختن آب درون سینی مانع دود کردن چکه های کباب می شود.

مدل های باربیکیو

امروزه با توجه به شرایط ساخت و ساز ساختمان های بزرگ معمولا برای داشتن یک فضای باز بزرگ، از پشت بام ها استفاده می شود که از اندازه بسیاز بزرگتری نسبت به تراس ها وبالکن های آپارتمان ها میباشد. برای استفاده از این فضا ها معمولا از طراحی روف گاردن ها با فضاهایی بسیار دل انگیز استفاده می شود.

با توجه به اندازه های روف گاردن ها و شاید استفاده هم زمان از چند کباب پز و یا داشتن کباب پز هایی با اندازه های بزرگتر و امکانات بسیار بیشتر، این موضوع را میطلبد که از باربیکیو های متفاوت تری نسبت به باربیکیو اپارتمانی که دارای سایز کوچکترین هستند، استفاده شود.

شرکت آشپزخانه تهران، با توجه به پشتوانه چندین دهه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین تولید انواع باربیکیو ها، برای این مسئله راه کاری بسیار خلاقاته ارائه نموده است. پیشنهاد آشپزخانه تهران برای شما استفاده از باربیکیو آیلند یا همان باربیکیو سفارشی می باشد که دارای امکانات و اندازه های بزرگتری می باشد.

دراین قسمت چند نمونه از باربیکیو های سفارشی آشپزخانه تهران را برای شما معرفی میکنیم.

·باربیکیو آیلند تمام استیل ۱۵۰ سانتی گازی با نمای ترموود با عرض 50 سانتی متر

·باربیکیو سفارشی آیلند تمام استیل با طول 200 سانتی متر و عرض ۶۰

·باربیکیو سفارشی آیلند تمام استیل با طول 170 سانتی متر و با عرض 50 سانتی متر

·باربیکیو سفارشی آیلند با طول ۱۸۰ و عرض ۶۰

با توجه به سفارشی بودن این نوع از باربیکیو ها، تمامی امکانات نظیر شعله اجاق، سرخ کن، میز کاز، سینک ظرفشویی، سینی چکه گیر، کشو، کابینت با توجه به ابعاد باربیکیو، میز کار استیل و ... قابل پیاده سازی می باشد.

با توجه به اینکه معمولا این نوع از باربیکو های سفارشی در فضای باز استفاده می شود از جنس استنلس استیل می باشد  تا از هرگونه زنگ زدگی جلوگیری شده و بر عمر مفید باربیکیو افزوده شود.

خرید باربیکیو

برای خرید باربیکیو مناسب تراس و بالکن خود می توانید با خرید از سایت آشپزخانه تهران و یا تماس مستقیم با واحد فروش به شماره تماس 09122150154 سفارش خود را ثبت نموده تا مستقیم از درب کارخانه برای شما باربیکیو مورد نظرخودتان را ارسال کنیم.

باربیکیو آیلند ارائه شده در شرکت آشپزخانه تهران با طراحی و ساخت بوسیله پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین با کمک از مهارت دست کارکشته ترین کارگران ماهر قابل ارائه خواهد بود.

تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.