بعد از درگذشت او، خلأ انتقال تجربه و آموزش‌‌های کاربردی او به چشم آمد، صالح و حامد جواهری، نوه‌های این زن هنرمند، شروع کردند به تحقیق که پیش از این مادران ما، چگونه و از چه طریقی این مهارت‌ها را یاد می‌گرفتند و به سنتی دیرینه رسیدند که مانند مادربزرگشان، مادربزرگانی بوده و هستند که دقیقا به همین شکل، زبان به زبان تجربه‌ها و مهارت‌های خود را به فرزندان و نزدیکان خود منتقل می‌کرده‌اند، همین باعث شد که آنها به دنبال راه‌اندازی شبکه اجتماعی باشند و افرادی را که مهارت‌هایی در حوزه آشپزی و شیرینی پزی دارند را به کسانی که به دنبال یادگیری آن مهارت هستند متصل کنند.

 از تولد تاندوری بگویید:

خوب ایده اولیه تا حدودی شکل گرفت، از زبان مادربزرگ شنیده بودیم که در کردستان ایران، پیش از این برای پخت و پز از تنوری سفالی استفاده می‌شده که در گودالی می‌گذاشتند و با هیزم در اطرافش غذاهای خود را تهیه می‌کردند که نام این تنور «تاندور» بوده و همین باعث شد که تصمیم بگیریم نام کسب و کار خود را «تاندوری» بگذاریم. تاندوری از تابستان ۹۶ ایده اولیه‌اش مشخص شد و در بهار ۹۷ اولین نسخه آن منتشر شد، به مرور زمان و با کسب تجربه و بررسی دقیق‌تر بازار و تست مدل‌های درآمدی مختلف در بهار ۹۹ اولین سری از دوره‌های آموزشی را تولید و عرضه کردیم و با بررسی دقیق رفتار شرکت‌کنندگان در دوره‌ها و علل هر یک در استفاده از هر دوره تمرکزمان‌ برصرف آموزش به آموزش برای راه‌اندازی کسب و کار تغییر یافت.

حال با گذشت حدودا ۵سال از شروع تاندوری، در حال حاضر تاندوری پلت‌فرمی است که مدرس‌های مختلف می‌توانند آموزش‌های مهارت محور خود را در تاندوری عرضه کنند و هنرجویان به راحتی می‌توانند در هر دوره‌ای که به آن علاقه‌مند هستند شرکت کنند و با ابزارهای کاربری موجود در محصول تاندوری قدم‌های اولیه برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی خود را طی کنند. در تاندوری تمرکزمان روی ایجاد درآمد برای مدرسین مختلف و کمک به هنرجویان برای راه‌اندازی کسب و کار مستقل هر یک است.

 مسیر رشدتان چگونه بود؟

تاندوری تاکنون بیش از ۵۰‌ هزار رجیستر و بیش از ۱۰‌هزار فروش دوره را تجربه کرده و خوب با توجه به آنکه یکی از کانال‌های اصلی فروش تاندوری، اینستاگرام بود پس از اختلالات اخیر آسیب جدی به درآمد تاندوری و به تبع آن درآمد مدرسینی که دوره‌های خود را در تاندوری عرضه کرده‌اند وارد شده که در تلاش هستیم بتوانیم کانال‌های جدیدی را برای فروش و ایجاد درآمد ایجاد کنیم. تاندوری قصد دارد برای کمک به مدرسین، کمیسیون خود را کاهش دهد تا مدرسین بتوانند درآمد بالاتری داشته باشند. جزئیات این طرح به‌زودی در سایت و دیگر کانال‌های ارتباطی تاندوری قرار خواهد گرفت. همچنین برای کسب و کارهای خانگی آسیب دیده هم طرحی به نام «بازارچه» در نظر داریم تا با ساخت رایگان وب‌سایت بتوانیم به کمک شرکای تجاری خود، ترافیک مضاعفی را به این کسب و کارها ارائه دهیم بلکه برخی از ضرر آنها جبران شود.

منبع: ecomotive.ir