تبلیغات در اینستاگرام چقدر هزینه دارد؟

 و بدون مشخص کردن این موضوع، برآورد هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام غیرممکن است. به عنوان مثال تبلیغ از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، هزینه بالاتری نسبت به تبلیغ از طریق پیج های عادی در پی دارد.

 همچنین پارامترهای گوناگونی هستند که در بالا یا پایین بودن تعرفه تبلیغاتی یک پیج نقش مستقیمی دارند. در ادامه قصد داریم به تعدادی ازین پارامتر ها اشاره کنیم:

• تعداد فالوور

• انگیجمنت

• اعتبار و جایگاه

• حوزه فعالیت

• نوع تبلیغ (پست یا استوری)

• سن و جنسیت فالوور ها

تبلیغات در اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی رسا

تبلیغات در اینستاگرام، به قسمتی جدانشدنی از حضور کسب و کارها در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. بگونه‌ای که مهم ترین دغدغه کسب و کار ها چگونگی برنامه ریزی و اجرای تبلیغاتشان در اینستاگرام میباشد. آنها میخواهند این فرآیند به بهترین نحو ممکن برنامه ریزی و اجرا شده و همچنین بیشترین میزان اثر گذاری را رقم بزند.

امروزه اکثر سازمان ها برای برنامه ریزی های تبلیغاتی خود و به خصوص برای اجرای کمپین های تبلیغاتیشان، از آژانس های تبلیغاتی کمک میگیرند. برون سپاری این موضوع میتواند از همه جهات برای سازمان مفید بوده و علاوه بر صرفه اقتصادی که دارد، خیالشان را راحت میکند که این مجموعه های تبلیغاتی به عنوان نماینده و عضوی از سازمان خودشان بوده و تمام فرآیندها تبلیغاتی به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن صورت میپذیرد.

البته این اتفاق مسرت بخش، تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما کارتان را دست کاردان بسپارید! اگر به اشخاص و یا مجموعه های ناشناخته و غیرمعتبر «که اغلبا شعارشان ارائه خدمات بیشتر در ازای مبالغ مشابه کمتر است» اطمینان کنید، این موضوع میتواند به از بین رفتن زمان و هزینه ای که صرف کردید منجر شود و حتی کمترین بازدهی و اثربخشی ممکن را نداشته باشد.

آژانس تبلیغاتی رسا، یکی از مجموعه های تبلیغاتی موفق است که تخصص اصلی اش، برنامه ریزی و اجرای تبلیغات در شبکه های اجتماعی میباشد. تبلیغات در اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی رسا، تلگرام، لینکدین، توییتر، اینفلوئنسر مارکتینگ و همچنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی بومی، از بستر های تبلیغاتی این مجموعه به شمار می آید و میتوانید فراخور به نیازتان، از خدمات آنها استفاده کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی بیشتر این آژانس تبلیغاتی بپردازیم.

آژانس تبلیغاتی رسا

شروع فعالیت آژانس تبلیغاتی رسا به اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ برمیگردد. درست زمانی که نمودار ثبت نام و حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی، به سرعت در حال افزایش بود و همچنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی، به موضوع داغ و مهمی برای کسب و کار ها تبدیل شده بود.

آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از تیمی جوان، خلاق و خستگی ناپذیر توانست در زمان کوتاهی بسترهای گوناگون تبلیغات در شبکه های اجتماعی را فراهم کرده تا بتواند نیاز تبلیغاتی کسب و کارها را در این حوزه، پوشش دهد.

حضور پر قدرت در همان ابتدای شروع فعالیت، سبب شد تا بتواند بیش از 150 میلیون بازدید از تبلیغات در فضای دیجیتال را رقم بزند. این مجموعه توانسته اطمینان بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده و تبدیل به مجری انحصاری تبلیغات آن ها شود. آژانس تبلیغاتی رسا تا کنون بیش از 8,000 کمپین تبلیغاتی دیجیتال را طراحی و اجرا نموده و کمک به دیده شدن برندهایی چون فلایتیو، بانک تجارت، بانک ملی، اُکالا، بیمیتو، شیپور، ابزارمالت و... نموده است.

تبلیغات با رسا

مزیت های همکاری با آژانس تبلیغاتی رسا:

تمام آنچه رسا در خدمات خود به مشتریان ارائه می‌دهد، از کمپین‌های تبلیغاتی در کانال‌های مختلف گرفته تا تدوین استراتژی برای برند، میزان دقت بالایی دارد و خلاقیت در آن موج می‌زند. در ادامه نیز به سایر ویژگی ها و مزیت های همکاری با آژانس تبلیغاتی رسا میپردازیم:

تبلیغات هدفمند

مهم ترین موضوعی که رسا در شروع همکاری به شما متعهد می‌شود، این است که برنامه ریزی و اجرای تبلیغات شما به صورت کاملا هدفمند باشد. به بیان ساده تر، تبلیغات شما را درست اشخاصی خواهند دید که مخاطبین هدف شما باشند. برنامه ریزی و اجرای هدفمند تبلیغات، نیازمند ارائه رسانه و ناشرین مطابق با مخاطبین هدف

کسب و کار ها میباشد. به عنوان مثال وقتی مخاطبین هدف کسب و کار و کار ما قشر هنرمند جامعه میباشد، تبلیغات ما باید تنها توسط رسانه های هنری انتشار یابد! موضوعی که رسا به خوبی از پس آن برآمده و توانسته با توسعه پیوسته رسانه و ناشرینش، 30 دسته بندی متفاوت برای مخاطبین هدف کسب و کار ها فراهم کند.

پوشش 85 درصدی از رسانه های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

محال است در تمامی شبکه های اجتماعی پتانسیل تبلیغاتی وجود داشته باشد و رسا سراغ آن نرفته باشد. همچنین غیر ممکن است شما رسانه یا اینفلوئنسر خاصی در نظر داشته باشید و آژانس تبلیغاتی رسا با آن همکاری نداشته باشد!

همکاری با برترین و پر بازدید ترین کانال های تلگرامی، صفحات و اینفلوئنسر های اینستاگرامی جهت انتشار تبلیغات هدفمند، جزو مزیت های همیشگی و جدانشدنی آژانس تبلیغاتی رسا از همان ابتدا، تا به همین امروز میباشد.

به صورتی که در حال حاضر تعداد ناشرینی که آژانس تبلیغاتی رسا برای انتشار کمپین هایش با آن ها همکاری میکند، بالغ بر 1,200 کانال تلگرام، صفحه و اینفلوئنسر اینستاگرامی میباشد.

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان

از دیگر مزیت های فوق العاده آژانس تبلیغاتی رسا، ارائه خدمات مشاوره ای آن هم به صورت رایگان، جهت برنامه ریزی و اجرای کمیپن تبلیغاتی شماست. فرقی نمیکند در کدام مرحله از فرآیند بازاریابی خود هستید، در هر لحظه میتوانید روی کمک آژانس تبلیغات رسا برای برندینگ و تدوین استراتژی برند خود، تولید محتوا، طراحی پوستر تبلیغاتی، برنامه ریزی و اجرای کمپین تلگرام، اینستاگرام، توییتر و همچنین اینفلوئنسر مارکتینگ حساب ویژه ای باز کنید.

از دیگر مزیت های همکاری با آژانس تبلیغاتی رسا، که البته جزو فرهنگ سازمانی این شرکت می‌باشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استقرار یک نماینده برای هر مشتری، کمال گرایی در سرویس ارائه شده به مشتری، به کارگیری نیروهای کارآزموده، یادگیرنده و خلاق، راز داری اطلاعات و اسرار مالی و شخصی مشتریان، ایجاد ارتباط صمیمی و نزدیک با مشتریان در هر شرایط و همچنین رسیدگی به مشکلات مشتریان در سریع ترین زمان و ارائه گزارش. 

برای ارتباط با آژانس تبلیغاتی رسا کافیست به وبسایت آن ها به آدرس rasaads رجوع کرده، به اینستاگرام یا تلگرام آن ها پیام دهید و یا با شماره 91070019 - 021 تماس حاصل نمایید.

منبع: وب سایت رسا

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.