۱- به مجوز و حق امتیاز فکر کنید.

امروزه در دنیای تجارت همه روزه یک کسب‌وکار در یک کسب‌وکا ر دیگر ادغام می‌شود، این به آن معناست که رشد شرکت‌ها در گرو همکاری و تلاش با یکدیگر است و این رویکرد دیگر غیرعادی نیست. در نظر گرفتن قدرت مشارکت‌های سودمند بسیار مهم است. این به معنای توزیع سهام یا دادن اهرم مالی به شرکت دیگر نیست، به این معنی است که در صورت لزوم در کنار سایر شرکت‌ها‌(حتی رقبا) کار کنید.  سازش با شرکت‌های دیگر تلاش زیادی نمی‌خواهد. با این حال، بهتر است با برند‌های معتبری که از قبل دارای شهرت خوبی هستند شریک شوید. به این ترتیب، آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا سریع‌تر به بازار توسعه‌یافته و گسترده‌تری برسید. همچنین می‌توانید حق امتیازدهی را نیز در نظر بگیرید. مشاغل دارای سرمایه و دانش‌فنی با ایجاد چنین فرآیندهایی باعث رشد سریع شده و سریع‌تر به سایر بازارهای مصرف می‌رسند.

۲- حتما کارمندان قابل اعتماد استخدام کنید.

هنگامی که در جست‌وجوی کارمندان جدید هستید، فرآیند استخدام نباید فقط شامل سوالات کتاب درسی باشد. بهترین داوطلبان فقط زمانی می‌توانند انتخاب شوند که سوالات مصاحبه مناسب مطرح شود، بنابراین در روند مصاحبه عجله نکنید و به بررسی سوابق و گواهینامه‌ها تمرکز کنید.  برای بخش استخدام یک استخدام‌کننده را انتخاب کنید که مغرض یا جزئی‌نگر نباشد، ترجیحا از یک تیم متنوع و حرفه‌ای که این مصاحبه‌ها را با توجه به منافع کسب‌وکار انجام دهند، کمک بگیرید.  اگر کار تازه شروع شده است و شما هنوز تیم جذب نیرو ندارید، تهیه بهترین نرم‌افزارهای زمان‌بندی مصاحبه و بررسی سایت‌های کاریابی ضروری است. این به رشد مشاغل و شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند. به علاوه، همچنین تجربه کارمندان استخدام را بهبود می‌بخشد.

۳- برای دستیابی به نتایج کارآمد از نرم‌افزار جدید استفاده کنید.

همه مشاغل باید خود را با «نحوه عملکرد» همیشه در‌حال تغییر سازگار کنند. جهان دیجیتالی شده است و بسیاری از مشاغل در ‌حال انجام تغییر‌های بنیادی هستند. اگرچه همه کسب‌وکارها هنوز دیجیتالی و هوشمند نیستند، اما برای اینکه عقب نمانید و با روند‌های حیاتی همراه باشید باید از نرم‌افزارها استفاده کنید. به کمک نرم‌افزارها نتایج ناشی از تلاش برای دستیابی به اهداف متمرکز و دقیق‌تر است و با بهبود شفافیت و وضوح انگیزه اعضای تیم بیشتر شده و تاثیر قابل‌توجهی در بازدهی کار مشاهده خواهید کرد.

۴- به اخلاق کاری شرکت خود فکر کنید.

در بیشتر مواقع، شرکت‌ها به فکرهای تازه‌ای نیاز دارند که مایل باشند بخشی از چیزی فراتر از آنها باشند. به‌عنوان یک کسب‌وکار در حال رشد، تنها کارمندانی که دارای هدف مشترک با برند شما هستند، مهم نیست و این اشتیاق باید در اخلاق کاری آنها به‌طور عملی نشان داده شود. دقت، صداقت، خلاقیت، تجربه عملی، اعتماد به‌نفس و کار تیمی از ویژگی‌های کلیدی هر کارمند است. عضویت در تیم فعال و کمک به موفقیت در تجارت باید اولویت هر کارمندی در محیط کار و خارج از آن باشد.

۵- روابط با مشتریان خود را بهبود ببخشید.

برخی از مردم معتقدند که بازاریابی سنتی مرده است، بنابراین آنها تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد بازاریابی دیجیتال قرار می‌دهند. با این حال، هر کسب‌وکار موفق نیاز به یادگیری نحوه ترکیب روش‌های سنتی و مدرن دارد. با هدف قراردادن ذهن مشتری آنها اکنون سوالات بیشتری می‌پرسند و به این ترتیب داشتن یک تجارت شفاف و پرآوازه ضروری است. یکی از راه‌های بهبود روابط با مشتریان، ارسال پست الکترونیکی است و این روش بازاریابی همچنان تعاملات زیادی را به فروش تبدیل می‌کند.

۶- سعی کنید در رویدادهای مرتبط با کسب‌وکارتان شرکت کنید.

ملاقات با افراد جدید، شرکای تجاری بالقوه و حتی متفکران تجاری که چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند، بدون شک به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند. در دنیای امروز، افرادی که می‌شناسید ممکن است مهم‌تر از «آنچه» می‌شناسید باشند. بنابراین برای شرکت در چنین کارگاه‌ها و رویدادهایی با سایر اعضای تیم وقت بگذارید.

۷- تمام تلاش خود را برای مسوولیت اجتماعی به کار ببندید.

صرف‌نظر از اینکه ابتکار عمل‌تان در انجام مسوولیت اجتماعی کسب‌وکارتان چقدر باشد؛ داشتن چنین فرهنگ سازمانی بسیار اهمیت دارد. به جامعه محلی خود نگاه کنید و گام بعدی را که می‌توانید در راستای خدمت و کمک به آن بردارید، دریابید. مشارکت در ارائه خدمات اجتماعی به جامعه استراتژی برندهای هوشمند برای جذب مخاطبان بیشتر بوده است. بدون شک، این رویکرد روابط بین مردم محلی و برند؛ آنها را بهبود می‌بخشد. وقتی مردم فکر می‌کنند تجارت شما قابل دسترس، مهربان و دست و دلباز است، پشتیبانی و حمایت از محصولات یا خدماتی که برند ارائه می‌دهد برای آنها آسان‌تر خواهد بود. به‌علاوه، ارائه خدمات اجتماعی باعث ایجاد آگاهی بیشتر در مورد برند و افزایش مشخصات کسب‌وکار شما خواهد شد. بنابراین، این یک بازی برد-برد است.

۸- تعامل خود در شبکه‌های اجتماعی را بهبود ببخشید.

سیستم‌عامل‌های رسانه‌های اجتماعی بدون شک قطب جدید بازاریابی برای مشاغل کوچک و بزرگ هستند. با توجه به اینکه مردم بیش از نیمی از روز خود را در رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و مواردی از این دست می‌گذرانند، پریدن در این اقیانوس وسیع قطعا مفید و ضروری است. قطعا فقط باز کردن یک صفحه مختص برندتان ممکن است کمکی نکند و حداقل برای جست‌وجو و فعالیت در دو یا چند سیستم‌عامل برای بررسی رقبا و جذب مخاطبان خودتان نیاز دارید تا فروش را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید. هدف این است که اطمینان حاصل شود افراد با دیدن داستان‌ها، تبلیغات کوتاه و ویدئوهای قابل استفاده که مورد توجه آنها قرار می‌گیرند، محتوای شما را مشاهده می‌کنند. هرچه تعداد دنبال‌کنندگان واقعی شما بیشتر باشد، شانس شما بیشتر است و نتیجه چنین تعاملاتی به فروش بیشتر منجر خواهد شد.