برای «یخ‌زدایی و خوردن غذاها» آماده شوید

اما چرا این محصولات جدید مهم هستند؟ آمریکایی‌ها در طول بیماری کووید عادت کرده‌اند که وعده‌های غذایی بیشتری در خانه بخورند. اکنون که مردم در حال بازگشت به مدارس و دفاتر خود هستند، آنها به دنبال گزینه‌های غذایی آسان‌تر از همیشه هستند. این محصولات یخ زده با عناوینی مانند «یخ‌زدایی و خوردن» یا «یخ‌زدایی و سرو» می‌توانند در دو ساعت یا کمتر آماده شوند و برای آماده‌‌‌سازی آنها حتی مایکروویو نیز لازم نیست. آخرین پیشنهادها مربوط به بزرگسالانی است که با محصولاتی مانند Uncrustables، ساندویچ‌های از پیش تولید شده حاوی گوشت‌ها و پنیرهای خوشمزه وEGGO یک برند وافل منجمد که متعلق به شرکت کیلوگ است، بزرگ شده‌اند. همچنین شرکت نستله در تلاش است تا اصطلاح smeals را رواج دهد که به وعده‌های غذایی کوچک یا میان وعده‌های مغذی اشاره دارد و وظیفه‌اش ارائه غذا برای عادت‌های مصرفی مدرن است.

در همین راستا، شرکت اسماکر به تازگی خط جدیدی از ساندویچ‌های یخ زده Uncrustable را معرفی کرد که به جای (PB&J) کره بادام زمینی و مربا، از گوشت و پنیر پر شده بودند. این اقدام بعد از اقدام نستله صورت می‌پذیرد که اخیرا Deliwich (ساندویچی که نیاز به گرم کردن ندارد) را به بازار عرضه کرد. این دو برند آشنا پا به پای یکدیگر به پیش می‌روند و هر دو به فروش محصولات راحت و در دسترس که به راحتی در وعده ناهار ما جا می‌شوند، بسیار امید بسته‌اند. این محصولات به شکل ساندویچ‌های گوشت و پنیر یا ژامبون و چدار و بوقلمون و پنیر کولبی به فروش می‌رسند. اسماکر مصمم‌تر از قبل به کار خود ادامه می‌دهد و در حال ساخت یک کارخانه تولیدی ۱/ ۱ میلیارد دلاری در آلاباماست تا تولید بیشتری داشته باشد. نستله می‌گوید این نکته در خصوص دلیویچ‌ها که برخی از آنها coldvh  pockets می‌نامند، تا حدودی غیر‌منتظره است که درمیان بزرگسالان محبوب‌تر از بچه‌ها هستند. توجه داشته باشید کرفت هاینز شرکت صنایع غذایی آمریکایی در سال ۲۰۱۹، محصول خود را به نام ساندویچ‌های لانچباکس معرفی کرد و شرکت EGGO از محصول خود به نام Eggo Grab & Go Liege که به عنوان اولین وافل این شرکت که نیازی به توستر ندارد، رونمایی کرد.

جو بیوپرس، مدیر بازاریابی EGGO در بیانیه مطبوعاتی گفت: آماده‌سازی صبحانه برای خانواده‌ها بسیار سخت است. ما از والدین شنیدیم که آنها اغلب نیاز مهم خوردن صبحانه خود را فدا می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که بچه‌هایشان روز خوبی را شروع می‌کنند. کیک‌های یخ زده قابل یخ‌زدایی (از ماری کالندر و ادواردز و دیگران) نیز در دسترس هستند. همچنین شرکتEuropastry نان و شیرینی که با خمیرترش تهیه می‌شود در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شرکت Willamette Valley Pie به تازگی گروهی از وعده‌های کره بادام زمینی را با ساندویچ‌های میوه‌ای به نام Berryfield معرفی کرده است.

ملیسا کش کارمند بخش استراتژی کارخانه اصلی نستله در آمریکا می‌گوید: یخ‌زدایی کردن و خوردن، قلمرویی است که در حالی که به سرعت در دنیای موادغذایی ظهور کرده‌اند، اما ممکن است به همان اندازه علاقه مصرف‌کننده را هدف نگرفته باشد. با وجود دلیویچ‌ها و رقبای آن، شما خیلی سریع می‌توانید آنچه را می‌خواهید تهیه کنید، میل کنید و سپس به سرکار خود برگردید. شرکت‌های تولیدکننده غذاهای یخ زده در طول پاندمی، متحمل ضرر شدند چون مصرف‌کنندگان این محصولات در خانه حضور داشتند و به طور معمول غذاهای خانگی مصرف می‌کردند، اما به نظر می‌رسد که دست انداز فروش همچنان ادامه دارد.

به گزارش Winsight Business، یک نشریه در خصوص تجارت موادغذایی، کشف مجدد مصرف‌کنندگان در راهروهای فروشگاه برای خرید مواد غذایی یخ زده منجر به افزایش نوآوری در این صنعت شده است. داوید پورتالاتین مشاور صنعت مواد غذایی در گروه NPD می‌گوید: خوردن وعده‌های غذایی بیشتر در خانه یک «رفتار تکرار شونده» است که بعد از کووید پایدارشده است، اما این روزها مردم به سرعت و راحتی بیشتری نیاز دارند.

پورتالاتین می‌نویسد: در برخی موارد، این اتفاق به معنای سفر به یک رستوران با ارائه خدمات سریع است، اما از جنبه دیگر، ما می‌خواهیم با میان‌برها و تکنیک‌های صرفه‌جویی در وقت ظرفیت جدید در خانه خود را حفظ کنیم. واقعیت جالب این است که شرکت اسماکر نزدیک به ۴ میلیون Uncrustable در روز تولید می‌کند و می‌گوید تقاضا برای این وعده‌های غذایی خوشمزه که در سال ۲۰۰۰ عرضه شد، «بی سابقه» است. در نهایت، در حالی که این شرکت به طور خاص توصیه می‌کند که ساندویچ‌های خود را در مایکروویو (یا توستر یا سرخ کن با هوا) قرار ندهید، برخی از محصولات آن احتمالا می‌توانند با گرما دادن بهتر هم شوند و به نظر می‌رسد که این آینده صنعت موادغذایی خواهد بود.