محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان را به شرح ذیل قرائت کرد:

علی محمد مرادی به وزیر نیرو: لزوم توضیح در خصوص علل کمبود و قطع آب شرب شهر دلبران و روستاهای آن.

رسول خضری به وزیر فرهنگ: لزوم برخورد جدی و قانونی با سوء مدیریت و ناکارآمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی

نادر قاضی پور به وزرای صنعت و نفت و رییس جمهور: جلوگیری از افزایش قیمت چادر مشکی بانوان، تعیین تکلیف وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت استخدامی آنها در وزارت نفت، تسریع در افزایش مستمری رزمندگان معسر با حداقل دستمزد.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به رییس جمهور و وزیران کشور، تعاون و صنعت: تسریع در تجهیز محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست به مدرن‌ترین امکانات در جهت حفاظت مناطق، تسریع در صدور کارت هوشمند ملی، لزوم نظارت و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از کشته شدن کارگران در معادن.

سید محسن علوی به وزیر نیرو: لزوم پیگیری جدی تامین آب شرب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه

شریعت نژاد به وزیر راه: توضیح علت عدم استفاده از ظرفیت فرودگاه رامسر با توجه به حجم سرمایه گذاری در آن.

محمد ابراهیم رضایی به وزیر راه: ضرورت جلوگیری از فعالیت مافیای تشکیل شده در بندر امام خمینی و زورگیری از رانندگانی که به قصد حمل نهاده‌های کشاورزی مراجعه می کنند.

ناهید تاج الدین به وزیر راه: علت افزایش بی رویه اجاره بها و عدم برنامه ریزی وزارت مسکن برای تامین مسکن استیجاری.

محمد خدابخشی به همراه برخی از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم توجه و تسریع در بازسازی و ایجاد زیرساخت های تخریب شده و جبران خسارت ناشی از سیل به مناطق سیل زده الیگودرز و لرستان.

سید مهدی مقدسی به رییس جمعور: لزوم جلوگیری از واردات حدود ٤ هزار واگن از خارج کشور.

شریفی به وزیر کشاورزی: جلوگیری از واگذاری مزارع پرورش میگو در بندر لنگه به شرکت های بی تجربه.

بدری به وزیر کشاورزی: جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه کود اوره توسط شرکت های پتروشیمی

پژمانفر به وزیر امور خارجه: جلوگیری از برگزاری مراسم مشکوک و خلاف شئونات اسلامی در سفارتخانه ها.

پژمانفر به وزیر دادگستری: علت سکوت شما در برابر رفتار خلاف قانون کانون های وکلای دادگستری و استنکاف این نهاد از برگزاری مراحل صدور پروانه وکالت با توجه به سیاست های اصل ٤٤.

سامری به وزیر راه: علت بی توجهی نسبت به چهاربانده کردن راه مواصلاتی خرمشهر - اهواز . به وزیر اقتصاد: علت به‌کارگیری افراد بازنشسته در جایگاه مدیر عامل و هیات مدیره شرکت نیشکر خوزستان، به وزیر راه: لزوم توجه نسبت به فضای خارجی ایستگاه راه آهن خرمشهر.

محمدرضا پورابراهیمی به وزیر نیرو: رسیدگی فوری به تامین آب شرب چند روستا و محله در شهر کرمان، به رییس جمهور: تسریع در ابلاغ افزایش حقوق کارکنان وزارت کشاورزی با توجه به مصوبه شورای حقوق و دستمزد، به وزیر فرهنگ: لزوم رسیدگی به اصلاح فیلم "ما همه با هم هستیم" در پی بی حرمتی به گویش های محلی با توجه به شرایط کنونی کشور.

کوچکی نژاد به رییس جمهور و وزیر کشاورزی: لزوم تقویت زبان گیلکی در مراکز فرهنگی صدا و سیما و آموزش و پرورش با توجه به اصل ١٥ قانون اساسی و علت عدم توزیع گوشت یارانه ای در استان گیلان.

علی وقفچی به رییس جمهور و وزیر کشور: تسریع در پرداخت معوقات حق التدریسی دانشگاه علمی کاربردی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.