علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی این تذکرات کتبی را به شرح زیر قرائت کرد:

محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر راه و شهرسازی: سوء مدیریت وزارت راه و شهرسازی در استان لرستان، ناتوانی در پروژه‌های بازآفرینی، رفع مشکلات مدیریت در اداره کل راه و شهرسازی، فعال نبودن پیمانکاران و عدم مدیریت تجهیزات راهداری و کمبود امکانات راهداری الیگودرز

سید فرید موسوی نماینده تهران به وزیر کشور: تسریع در رفع صدور شناسنامه سمن‌های جوانان کشور.

بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس به اردکانیان وزیر نیرو: چرا کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی در شهرستان اهر و هریس اجباری شده است؟

شهاب نادری نماینده پاوه به وزیر راه و شهرسازی: دلیل عدم توجه به وضعیت راه‌های اصلی حوزه اورامانات و نگاه تبعیض‌آمیز این وزارت خانه به منطقه اورامانات چه دلیلی دارد؟ لطفاً به طور ویژه بررسی کنید. به وزیر کشاورزی: لزوم رسیدگی جدی به وضعیت کشاورزان و باغداران اورامانات.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر به وزیر بهداشت و درمان: علت عدم به کارگیری فارغ التحصیلان رشته تکنسین در سیستم سلامت کشور چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: علت سقوط مکرر هلیکوپترهای اورژانس هوایی کشور چیست؟

سیدجواد حسینی‌کیا به رئیس جمهور: گرانی بیداد می‌کند. ملت دیگر توان تحمل گرانی را ندارند و دولت هم در خواب است. جناب رئیس جمهور! چرا اقدام انقلابی برای مبارزه با بی‌مدیریتی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر جهاد کشاورزی: بی‌مدیریتی باعث گرانی گوشت، مرغ و محصولات کشاورزی شده است. ملت چرا باید تاوان بی‌مدیریتی این وزارتخانه را بپردازد؟

حاجی دلیگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا شرکت سایپا دیزل کامیون‌ها را به راننده‌هایی که تکمیل وجه نموده و سند به نامشان شده است  تحویل نمی‌دهد؟

علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان به وزیر جهاد کشاورزی: دلیل عدم سامان‌دهی نهادهای دام و طیور در استان زنجان چیست؟ به وزیر کشور: تسریع در سامان‌دهی بازار زنجان که طولانی‌ترین بازار سرپوشیده کشور است. به وزیر راه و شهرسازی: دستور تسریع در اتمام پروژه‌ی بهسازی جاده بناب به منجیل.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در توزیع اقلام یارانه در روستاها و مناطق مرزی و محروم. به وزیر راه و شهرسازی: جلوگیری از افرایش قیمت بلیط اتوبوس بین شهری در اوج سفرهای بین شهری توسط کارگران و خانواده‌های آنها. به رئیس جمهور: تسریع در حل مشکل صادرات کالاهای تولیدی در مرزهای کشور. به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در آزادسازی صادرات سیب درختی که یک ماه است که ممنوع شده است. سیب کشاورزان در سردخانه‌ها باقی مانده است.

سید حمایت میرزاده به وزیر اقتصاد و دارایی: چرا علی‌رغم تخصیص اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و خزانه مطالبات فرهنگیان را پرداخت نمی‌کند؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.