این روزها خودروسازان به دنبال پیشرفت هایی نسبتا یکسان برای خودروهای خود هستند. برای مثال خودروسازان به سمت خودروهای الکتریکی، خودران و مواردی مشابه سوق پیدا کرده اند. اما به نظر می رسد این همه چیزهایی نیست که می توانید از خودروهای آئودی انتظار داشته باشید.

آئودی اعلام کرد که در ماه ژانویه آینده دو ویژگی متفاوت را در نمایشگاه خودروهای CES ۲۰۱۹ در لاس وگاس عرضه خواهد کرد. که یکی از این ویژگیها به خودرو در حال حرکت مرتبط است دیگری ترکیبی مهیج برای سفرهای جاده ای مرتبط است. این اطلاعات مبهم وقتی پیچیده تر می شود که به عبارت  "فرمت سرگرمی در جاده"  دقت کنیم؛ عبارتی که توسط سخنگوی آئودی مطرح شده است.

همه اطلاعات مرموزی که آئودی ارائه کرده در یک خط جا می گیرد. اما اگر قرار باشد مسافران در جاده سرگرم باشند احتمالا با رانندگی تمام اتوماتیک یا خودران سر و کار خواهیم داشت.

تکنولوژی دیگری که آئودی به طور سربسته مطرح کرده حتی از اولی هم جذاب تر است. آئودی چیزی به نام "Audi Immersive In-Car Entertainment"  را معرفی کرده که نیاز به این دارد که ماشین کاملا ایستاده باشد. به نظر می رسد، آئودی قصد دارد ماشین خود را به یک تجربه جامع مشاهده محتوا تبدیل کند که اساسا مانند یک سینمای کوچک عمل خواهد کرد.

مدتی پیش صحبت هایی در مورد همکاری آئودی و دیزنی مطرح شد و به نظر می رسد این ویژگی ثانویه حاصل همان ملاقات است. تجربه ای دیداری و بسیار متفاوت. باید برای رمزگشایی کامل این ماجرا تا آغاز نمایشگاه صبر کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.