پژو ۴۰۵ هم در سایت ایران‌خودرو خراسان با رشد منفی تولید در بازه زمانی موردنظر روبه‌رو بوده است. در فروردین و اردیبهشت سال گذشته، پنج هزار و ۳۰۵ دستگاه پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز در این سایت تولید شده بود، با این حال در مدت مشابه سال‌جاری، این رقم به ۳ هزار و ۴۸۳ دستگاه رسیده و این یعنی کاهش حدودا ۳۵ درصدی تیراژ. اما تولید سمند دوگانه‌سوز نیز در سایت ایران خودرو تبریز، روندی نزولی در دو ماه ابتدایی امسال داشته است. بر این اساس، ۳ هزار و ۱۵۷ دستگاه سمند دوگانه‌سوز در این سایت تولید شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، تعداد ۶ هزار و ۴۵۳ دستگاه تیراژ برای این محصول به ثبت رسیده بود. با این حساب، تولید سمند دوگانه‌سوز نسبت به دو ماه نخست سال گذشته بیش از ۵۱ درصد کاهش داشته است.

در میان سایت‌های زیرمجموعه ایران خودرو اما تنها سایت سمنان افزایش تولید را تجربه کرده است. این سایت در دو ماه نخست سال‌جاری، یک هزار و ۲۳۵ دستگاه پژو پارس را روانه بازار کرده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، حتی یک دستگاه نیز پارس دوگانه‌سوز به تولید نرسانده بود.

اما دیگر خودروساز کشور یعنی گروه خودروسازی سایپا، مدل دوگانه‌سوز بیشتری را در دو ماه نخست امسال تولید کرده است. بر این اساس، ۳ هزار و ۱۹۳ دستگاه تندر-۹۰ دوگانه‌سوز در دو ماه ابتدایی سال‌جاری به تولید رسیده، حال آنکه در مدت مشابه سال گذشته، هیچ تندر دوگانه‌سوزی در پارس خودرو (زیرمجموعه سایپا) تولید نشده بود. همچنین سایپای کاشان هم توانسته تولید تیبای دوگانه‌سوز را حدود ۳۱ درصد نسبت به دو ماه ابتدایی سال گذشته افزایش دهد. طبق آمار، تا پایان اردیبهشت امسال، ۲ هزار و ۲۲۹ دستگاه تیبای دوگانه‌سوز به تولید رسیده است.