«خودرو»: شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد، پیرو اطلاعیه‌ ۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ در خصوص پذیرش خودروی هایما در بورس‌کالا، به اطلاع می‌رساند تعداد ۵۰۰دستگاه خودروی هایماs۷ در تاریخ ۶/ ۶/ ۱۴۰۱ از طریق بورس‌کالا عرضه شد. در این راستا ۲۰۰دستگاه خودروی هایما به رنگ‌سفید به قیمت ۷۵۳میلیون تومان و نیز ۲۸۱دستگاه خودروی هایما به رنگ مشکی به قیمت ۷۴۲میلیون تومان از طریق بورس‌کالا معامله شد که پس از تحقق کامل فروش، نتایج آن در گزارش فعالیت ماهانه این شرکت منعکس می‌شود.

«پترول»: گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس، در خصوص صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱ اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد، با توجه به کاهش سود خالص شرکت از مبلغ ۹‌هزار و ۳۶۰میلیارد تومان به مبلغ‌ هزار و ۳۴۳میلیارد تومان، دلیل این کاهش سود نسبت به سال گذشته، واگذاری کل سهام شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد در سال گذشته بوده که این واگذاری به شناسایی مبلغ ۹۰۳میلیارد تومان سود منجر شده است. همچنین طی سال‌جاری، درآمدهای گذشته شرکت، درآمد‌های عملیاتی حاصل از سود سهام و سود حاصل از فروش سهام به مبلغ ‌هزار و ۲۵۷میلیارد تومان بوده که در سال مالی گذشته حاصل‌جمع این درآمد‌ها مبلغ‌ هزار و ۵۴۳میلیارد تومان بوده است.

کاهش این مبالغ نیز به علت کاهش سود حاصل از فروش سهام به دلیل رکود حاکم بر بازار سرمایه در سال‌جاری نسبت به سال مالی قبل است.

«گکوثر»: شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان، از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصدی در نرخ فروش محصولات و ارائه خدمات خود خبر داد. نرخ قبلی خدمات اقامتی، یک‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان بود؛ اما نرخ جدید ۲میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان است. افزایش نرخ ۴/ ۱۵‌درصدی در نرخ فروش خدمات اقامتی به‌منظور اعمال از شهریورماه ۱۴۰۱ تا بهمن ۱۴۰۱، است.

«سصوفی»: شرکت سیمان صوفیان، از برگزاری مزایده فروش کوره دوار اوناکس و قطعات و تجهیزات دپارتمان‌های بلااستفاده خطوط تولیدی و فروش ماشین‌آلات مستعمل معدنی در تاریخ ۱۵/ ۰۶/ ۱۴۰۱ خبر داد.

«وسکاب»: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بانک‌ها نسبت به خرید شش‌دانگ عرصه و اعیان یک‌واحد اداری از باب ساختمان اداری تجاری واقع در سعادت‌آباد اقدام کرده است.