«شبریز»: پالایش نفت تبریز اعلام کرد با عنایت به اینکه صدور مجوز تغییرات هیات‌مدیره در خصوص سهام عدالت در سازمان خصوصی‌‌‌سازی در دست بررسی است، به محض دریافت مجوز سازمان خصوصی‌‌‌سازی در خصوص اینکه نماینده سهام عدالت استان زنجان در هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت تبریز توسط شرکت مادر ملی پالایش و پخش است یا کارگروه سهام عدالت شفاف‌‌‌سازی خواهد شد.

«دسانکو»: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از تغییر بیش از ۱۰درصدی در نرخ مواد اولیه خود خبر داد. مرجع تغییر قیمت‌ها سازمان غذا و داروست و افزایش نرخ شامل انواع قرص می‌شود. قیمت این محصولات از ۱۶۱هزار تومان به ۲۹۰هزار تومان افزایش یافته است.

«لوتوس»: شرکت تامین سرمایه لوتوس، از پذیرش تعهد پذیره‌‌‌نویسی و بازارگردانی اوراق صکوک مرابحه صامیا۰۵۱ خبر داد. تاریخ پذیرش تعهد، ۱۷بهمن۱۴۰۱ و مبلغ تعهد، ۱۲۰میلیارد تومان است. همچنین مدت این اوراق، ۴۸ماه و نرخ آن ۱۸درصد سالانه است. کارمزد پذیره‌نویسی، ۶۰میلیارد تومان و کارمزد بازارگردانی سال‌های اول تا چهارم، سالانه ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان خواهد بود.

«وسین»: بیمه‌سینا از موافقت با فروش ساختمان وزرا خبر داد. بهای تمام‌‌‌شده این ساختمان مبلغ ۱۲۲میلیارد تومان است.

«وتبار»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری تبار ثامن، از ۱۰میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به ۴۲میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور سرمایه‌گذاری در بازار سهام در تاریخ   ۸بهمن۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

«ذوب»: شرکت ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۹دی۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳۰ دی۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶هزار و ۱۵۰میلیارد تومان به مبلغ ۷هزار و ۷۷میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۱۶بهمن۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«دتوزیع»: شرکت توزیع داروپخش اعلام کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۹شهریور۱۴۰۱ و براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۱ مهر۱۴۰۱ با توجه به افزیش سرمایه شرکت از ۱۲۰میلیارد تومان به ۱۸۰میلیارد تومان، تعداد ۵۹۸میلیون تومان سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده‌شده توسط سهامدار فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه به این وسیله تعداد یک‌میلیون و ۶۰۰هزار سهم ۱۰۰تومانی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. مهلت پذیره‌نویسی عمومی از تاریخ ۱۷ بهمن۱۴۰۱ تا یک اسفند۱۴۰۱ تعیین شده است.

«وآفر»: شرکت سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرینان از پیشنهاد یا تغییر سیاست تقسیم سود خبر داد. در گذشته‌ میزان تقسیم سود، ۱۰درصد بود و اکنون، شرکت تصمیم دارد حداکثر سود خالص خود را تقسیم کند.

«قشکر»: شرکت شکر در خصوص صورت‌های مالی ۹ماه منتهی به ۳۰ آذر۱۴۰۱ این شرکت توضیحاتی ارائه کرد:

دلیل افزایش ۴۷درصدی سایر درآمدهای شرکت افزایش اجاره‌بهای زمین کشاورزی و افزایش سود سپرده بانکی است.

افزایش موجودی مواد و کالا به میزان ۲۰درصد به دلیل افزایش بهای تمام‌شده ساخته شده است.

افزایش پرداختنی‌‌‌های تجاری نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۱۷۸درصد هم، به دلیل عدم‌تسویه مطالبات کشاورزان است.

«مبین»: مبین انرژی خلیج‌فارس اعلام کرد با توجه به اعلام شرکت گاز استان بوشهر در خصوص تداوم سرما در سطح کشور و به تبع آن لزوم محدودیت مصرف گاز خوراک برای شرکت‌های مصرف‌کننده، محدودیت مذکور اعلام شده و در صورت استمرار این موضوع، آثار مالی ناشی از عدم‌مصرف سرویس‌های جانبی توسط مصرف‌کنندگان گاز خوراک، به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

«فگستر»: گسترش صنایع روی ایرانیان اعلام کرد، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۶دی‌ماه ۱۴۰۰ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان به مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

«وگردش»: بانک گردشگری از واگذاری بخشی از سرمایه‌گذاری‌‌‌ها از طریق مزایده عمومی خبر داد. این شرکت در نظر دارد بخشی از سهام در اختیار خود را به این نحو به فروش برساند. تاریخ برگزاری مزایده، ۳۰بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.