«وبصادر»: بانک صادرات ایران از بی‌نتیجه‌ بودن برگزاری مزایده خود خبر داد. بر این اساس بانک مذکور عنوان کرد با عنایت به آگهی مزایده منتشرشده برای واگذاری سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران و پالایش نفت تبریز در تاریخ ۵بهمن ۱۴۰۱ مزایده مذکور برگزار شد؛ اما فاقد متقاضی خرید بوده است.

«کتوسعه»: توسعه صنایع و معادن کوثر از قرارداد خرید کفپوش توسط شهرداری منطقه ۲۰ تهران خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور در متن افشای روز جاری گفت که موفق به عقد قرارداد با شهرداری منطقه ۲۰تهران به شماره قرارداد ۴۳۵۱۸/ ۵۲۰ در تاریخ ۳بهمن ۱۴۰۱ با موضوع کفپوش و جداول بتنی جهت معابر در سطح منطقه ۲۰تهران به مبلغ ۹میلیارد و ۱۲۲میلیون و ۶۲۲هزار تومان شده است که آثار مالی ناشی از قرارداد در سال مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ اعمال خواهد شد.

«خبهمن»: گروه بهمن از توثیق یا فک‌رهن دارایی‌‌‌های خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور پیرو افشای اطلاعیه در تاریخ ۸تیر ۱۴۰۰ در خصوص توثیق ۹۸۷میلیون و ۹۰۳هزار و ۴۵۰سهم گروه بهمن به ارزش ۲۰۵میلیارد تومان از پرتفوی شرکت بازرگانی سروش بهمن در فرآیند انتشار اوراق مرابحه شرکت بهمن‌موتور اعلام کرد که تعداد سهام مذکور از پرتفوی سرمایه‌گذاری مانانوین جایگزین توثیق این تعداد سهم گروه بهمن از پرتفوی سروش بهمن شده است.

«ساوه»: سیمان‌ساوه دلایل تغییرات بیش از ۳۰درصدی سود عملیاتی در دوره ۹ماه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل را افشا کرد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد که افزایش ۸۱درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ناشی از افزایش تعداد محصولات تولیدی، افزایش نرخ فروش داخلی به سبب عرضه در بورس‌کالا و ایجاد بازار رقابتی فروش، مدیریت کاهش هزینه‌‌‌ها و همچنین تاثیر موجودی‌‌‌های نیمه‌ساخته پایان دوره بر کاهش بهای تمام‌شده بوده است.

«ستران»: سیمان تهران از آخرین وضعیت افزایش سرمایه خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور در بازگشت به نامه سازمان بورس مبنی بر اطلاع‌‌‌رسانی آخرین وضعیت گزارش توجیهی افزایش سرمایه گفت که گزارش مزبور به‌محض تصویب از سوی هیات‌مدیره شرکت به‌منظور اخذ نظر بازرس قانونی که موسسه حسابرسی مفید راهبر است ارسال شده است، بنابراین با عنایت به هم‌‌‌زمانی ارسال این گزارش و رسیدگی صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه شرکت سیمان تهران از سوی موسسه مزبور، تراکم ‌کار و گستردگی موضوع، موجب تاخیر در نهایی‌شدن گزارش توسط بازرس قانونی شده است. براساس آخرین پیگیری به عمل آمده، گزارش مزبور طی روزهای آتی صادر می‌شود و اقدامات لازم برای ادامه فرآیند در دستور کار شرکت سیمان تهران قرار خواهد گرفت.

«خریخت»: صنایع ریخته‌‌‌گری ایران دلایل تغییرات بیش از ۳۰درصدی سود عملیاتی خود در صورت‌های مالی ۹ماه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ را اعلام کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد که تغییرات سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتا ناشی از اخذ تعدیل نرخ فروش محصولات ارسالی به شرکت‌های ایدم، ساپکو و مگاموتور بوده که مدارک مثبته در این خصوص پیش از این در سامانه کدال اطلاع‌رسانی شده است.

«حتاید»: تاید واتر خاورمیانه توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده خود در تاریخ ۳۰آذر ارائه کرد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد که سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌‌‌ها به مبلغ ۳۲میلیارد و ۵۷۰میلیون تومان در اطلاعات مالی حسابرسی‌نشده ۹ماه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ مربوط به فروش ۸۰میلیون و ۹۶۱هزار و ۴۳۶سهم شرکت سرمایه‌گذاری افتخار سهام به بهای تمام‌شده ۴میلیارد و ۲۶۳میلیون تومان و به قیمت میانگین هر سهم ۴۵۵تومان از فروردین تا آذرماه در بازار فرابورس است. همچنین نرخ‌های تسعیر ارز شرکت از سایت sanarate که تحت عنوان سامانه معاملات الکترونیک ارز بوده و زیر نظر بانک مرکزی ایران است، به انجام رسیده است.