خساپا: شرکت خودروسازی سایپا، از عرضه خودروی شاهین در بورس‌کالا خبر داد. این شرکت اعلام کرد، در یکصد و چهلمین جلسه هیات‌پذیرش کالا و اوراق مبتنی بر کالا در تاریخ ۲۴/ ۱۲/ ۱۴۰۰ موضوع پذیرش و عرضه این کالا، با شرایط زیر در بازار اصلی شرکت بورس‌کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

- تعهد عرضه سالانه در بورس حداقل ۸۰‌درصد از کل تولید سالانه یا ۱۶‌هزار دستگاه؛

- تناوب عرضه حداقل دوبار در ماه تعیین شد. عرضه کالای پذیرش‌شده منوط به درج امیدنامه آن در سایت بورس‌کالای ایران دو روز قبل از عرضه است. در صورت عدم‌عرضه کالای مذکور در بورس ظرف ۶ماه پس از درج کالا در فهرست نرخ‌های بورس، پذیرش آن در بورس لغو شده و پذیرش مجدد آن منوط به طی فرآیند پذیرش خواهد بود. با توجه به اطلاعیه منتشرشده در سایت بورس‌کالا تعداد ۲۰۰دستگاه خودروی سواری شاهین به قیمت پایه ۳۰۴میلیون تومان به‌ازای هر دستگاه در تاریخ ۲۲/ ۰۶/ ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.

خفرمان: شرکت فرمان‌خودروی سپاهان، در خصوص تغییرات در قرارداد با شرکت مهندسی و مشاوره سازه‌گستر سایپا اطلاعیه‌ای منتشر کرد. موضوع قرارداد، محور فرمان پراید و تاریخ الحاقیه قرارداد ۹/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و مبلغ آن، ۱۱۴میلیارد تومان است. تغییر مبلغ محور فرمان پراید از ۲۳۴‌هزار تومان به ۲۴۰‌هزار تومان بوده است.

ولپارس: شرکت لیزینگ پارسیان، از برگزاری مزایده فروش ششدانگ یک‌باب ملک با کاربری کل ملک صنعتی واقع در بخش ۱۰ تهران خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده ۱۹/ ۰۶/ ۱۴۰۱ بوده است. متقاضیان می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد مزایده، بازدید و تحویل پیشنهاد قیمت از تاریخ درج آگهی تا ۲۸/ ۰۶/ ۱۴۰۱ اقدام کنند.

شرنگی: شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین، اطلاعیه‌ای با عنوان آگهی ثبت افزایش سرمایه در کدال منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۵/ ۰۶/ ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۳/ ۰۵/ ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ  به ۵۰میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۱۹/ ۰۶/ ۱۴۰۱ در مجمع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

فجهان: مجتمع جهان‌فولاد سیرجان در مردادماه سال‌جاری، ۹۱‌هزار تن از محصولات خود را با نرخ متوسط ۱۲میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان به ازای هر تن به فروش رسانده که از این محل، مبلغ ‌هزار و ۱۳۲میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. این شرکت در تیرماه نیز ۷۲‌هزار تن محصول را با نرخ متوسط ۱۴میلیون تومان به ازای هر تن به فروش رسانده و از این محل، ‌هزارمیلیارد تومان درآمد داشته است.