«باما»: شرکت کاما از شروع مجدد فعالیت متوقف‌شده قبلی خود خبر داد. تاریخ توقف فعالیت، ۰۸/ ۰۹/ ۱۴۰۱ بود و تاریخ شروع مجدد فعالیت، ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۱ است.

«ددانا»: داروسازی دانا، از دریافت مجوز افزایش نرخ بیش از ۱۰‌درصد محصولاتش خبر داد. محصولاتی که شامل این مجوز می‌شوند، شامل ویال تزریقی و کپسول نرم و سخت هستند. نرخ قبلی این محصولات ۷۹۴تومان بود و نرخ جدید آنها‌ هزار و ۹۹تومان است. تاریخ دریافت مجوز، ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۱ و مرجع صادر‌کننده آن، سازمان غذا و دارو و سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران است.

«دشیری»: شرکت شیرین‌دارو با توجه به صورت‌های مالی ۶ماه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توضیحات زیر را در خصوص صورت‌های مالی ارائه کرد:

- افزایش بیش از ۳۰درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه قبل، به دلیل افزایش فروش صادراتی و افزایش نرخ ارز بوده و سود ناخالص ۳۰‌درصد و سود عملیاتی ۸۰‌درصد نسبت به دوره مشابه قبل افزایش یافته است.  همچنین شرکت دلایل عدم‌تسویه به‌موقع شرکت لیکوگامز در پرداخت مبالغ حاصل از فروش صادراتی سال گذشته و اقداماتی را که تاکنون شرکت برای وصول مبالغ مذکور انجام داده است ارائه کرد. به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها وصول ارز به‌موقع صورت نگرفته و به‌منظور جلوگیری از افزایش مطالبات، در سال‌جاری شرکت اقدام به وصول مبالغ فروش قبل از انجام عملیات فروش کرده است.

«رمپنا»: گروه مپنا اعلام کرد با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروی انسانی کارآمد در گروه و با رعایت استانداردها و قوانین بین‌المللی به حوزه‌های جدید کسب‌وکار وارد خواهد شد. حوزه ساخت موتور دیزل‌سنگین، حوزه تعمیرات موتور هواپیمای مسافربری، حوزه زیرساخت شارژ و حوزه پیشرانه برقی خودروهای شخصی و اتوبوس، حوزه توسعه و تولید خودروی برقی و حوزه تولید باتری‌های لیتیومی، از جمله حوزه‌هایی هستند که این شرکت در آنها فعالیت خواهد کرد.