«فافزا»: شرکت فولاد افزای سپاهان از تعدیل نرخ بریکت‌سازی از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد. این نرخ از ۲۳۰تومان به ۲۹۹تومان افزایش خواهد یافت و تاثیر آن بر فروش ۶ماه ابتدایی سال، بالغ بر یک‌میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان خواهد بود.

«وافتخار»: شرکت سرمایه‌گذاری افتخار سهام اعلام کرد، تعداد ۱۲میلیون و ۶۰۰‌هزار سهم شرکت کشتیرانی و دریایی خط دریابندر (معادل ۸۱/ ۲‌درصد سهام کل آن شرکت) به شرکت اصلی (سهامدار عمده) تایدواتر خاورمیانه از طریق بازار فرابورس واگذار شده و آثار سود و زیانی برای شرکت افتخار سهام ۱۷میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان سود بوده است. شایان ذکر است که تسویه مطالبات براساس حساب‌های فی‌مابین انجام شده است.

«حفاری»: بررسی گزارش فعالیت ماهانه شرکت حفاری شمال نشان می‌دهد که درآمد حاصل از خدمات دکل حفاری ۱۱۴خشکی در شهریورماه، مبلغی در حدود ۷میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان و درآمد حاصل از دکل دریایی سحر یک، در این مدت ۳۳میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بوده است. همچنین درآمد حاصل از پروژه مارون اسماری، ۵۱میلیارد تومان و مجموع سایر درآمدهای متفرقه شرکت در این مدت، ۴۰میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بوده است. مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت در این یک‌ماه، ۱۶۷میلیارد تومان بوده که نسبت به مردادماه، افزایش ۱۰درصدی داشته است.

«پارس»: شرکت پتروشیمی پارس در شهریورماه سال‌جاری، ۷۸‌هزار و ۸۰۰تن از محصول اتان خود را با نرخ متوسط ۸میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان به فروش رسانده و از این محل، ۶۹۰میلیارد تومان درآمد به دست آورده است. این شرکت ۷۷۱میلیارد تومان دیگر از محل فروش ۴۷‌هزار و ۱۰۰تن از محصول بوتان با نرخ متوسط ۱۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان به ازای هر تن به‌عنوان درآمد شناسایی کرده است. علاوه بر این در این مدت، ۷هزار و ۲۴۵تن پنتان را با نرخ متوسط ۱۳میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان و ۱۳‌هزار و ۸۰۰تن استایرن‌منومر را با نرخ متوسط ۲۶میلیون تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده است. بیشترین درآمد شرکت از محل فروش پروپان با نرخ متوسط ۱۷میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان بوده که از این محل نیز، ‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان درآمد شناسایی شده است. مجموع درآمد شرکت در ششمین‌ماه از سال، ۳‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه قبل، ۴۰‌درصد کاهش یافته است.

«غشهد»: شهد ایران در ششمین‌ماه از سال‌جاری، ۴۵/ ۲تن کنسانتره چغندر را با نرخ متوسط ۲۷میلیون تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده و از این محل، ۶۶میلیون تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به ماه پیش از آن ۱۵برابر افزایش پیدا کرده است. همچنین این شرکت در این مدت، ۵۶۰تن کنسانتره سیب تولید کرده است.

«شکبیر»: پتروشیمی امیرکبیر در آخرین ماه از فصل تابستان، ۶۱‌هزار تن محصولات شیمیایی را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل، ‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. همچنین ‌هزار و ۱۰۰میلیارد تومان را از محل صادرات ۳۶‌هزار تن از محصولات به خارج از کشور به‌عنوان درآمد شناسایی کرده است. مجموع فروش شرکت در این مدت، ۲‌هزار و ۵۰۰میلیار تومان بوده که نسبت به مردادماه سال‌جاری، افزایش ۴درصدی داشته است.

«لبوتان»: گروه صنعتی بوتان، در شهریورماه سال‌جاری، از محل فروش ۴۷‌هزار دستگاه آبگرمکن با نرخ متوسط ۲میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان، حدود ۱۲۷میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. همچنین در این مدت، ۳۴۰میلیارد تومان دیگر از محل فروش ۳۷‌هزار دستگاه شوفاژ با نرخ متوسط ۹میلیون تومان به دست آورده است.

این شرکت ۸۸‌هزار پره رادیاتور را نیز با نرخ ۱۹۲‌هزار تومان به فروش رسانده و از این محل ۱۱میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. جمع درآمد فروش داخلی گروه صنعتی بوتان در شهریورماه، ۲‌هزار و ۱۰۰میلیارد تومان و درآمد صادراتی آن ۱۶۰میلیارد تومان بوده است. مجموع درآمد این شرکت در این یک‌ماه، ۲‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل از آن با افزایش ۵۳۱درصدی مواجه شده است.

«شپدیس»: پتروشیمی پردیس در ششمین‌ماه از سال ۱۴۰۱، ۱۰۳‌هزار تن اوره صنعتی را با نرخ متوسط ۱۰میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان به فروش رسانده و از این محل، ‌هزار و ۱۰۰میلیارد تومان درآمد به دست آورده است. همچنین ۳۹۸‌هزار تن اوره صادراتی را با نرخ متوسط ۱۴میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان فروخته و از این محل ۵‌هزار و ۹۰۰میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. مجموع درآمد این شرکت در این مدت، ۷‌هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه ماه قبل، با ۶۸‌درصد افزایش همراه بوده است.