بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده‌، شرکت در نیمه اول امسال ۴۸هزار و ۸۴میلیارد ریال از فروش داخلی و ۶۹هزار و ۹۲۲میلیارد ریال از فروش صادراتی درآمد کسب کرد. مدیریت شرکت اعلام کرده به دنبال شناسایی بازارهای جدید برای فروش محصولات است تا بتواند از ظرفیت‌های خالی جدید خود استفاده کند. سود خالص این شرکت نیز در نیمه اول امسال بیشتر از کل سال گذشته بود به طوری که توانست ۳۵هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال سود خالص در صورت‌های مالی خود برای نیمه اول امسال ببیند. گرچه به دلیل کاهش سود عملیاتی تنها توانست ۲هزار و ۹۸۷ریال سود به ازای هر سهم خود در ۶ ماه کنار بگذارد.

این شرکت سال قبل ۴هزار و ۴۴۳ریال سود به هر سهم خود اختصاص داد. شرکت پتروشیمی اروند بزرگ‌ترین زنجیره کلرآلکالی، وینیل و پی وی سی خاورمیانه و در حال حاضر تنها تولید‌کننده کاستیک در مناطق پتروشیمی ماهشهر و عسلویه است که به دلیل ظرفیت بالای کارخانه علاوه بر تامین کامل نیاز بازارهای داخلی صنایع شیمیایی و معدنی، صادرکننده عمده کاستیک خاورمیانه نیز است. علاوه بر این تامین کلر زنجیره کلر آلکالی منطقه  پتروشیمی ماهشهر شامل شرکت‌های پتروشیمی غدیر، خوزستان، کارون و بندر امام (کیمیا) بر عهده شرکت پتروشیمی اروند است و از این حیث جایگاه استراتژیک دارد.

شرکت پتروشیمی اروند بزرگ‌ترین تولیدکننده «پی‌وی‌سی» سوسپانسیون برای مصارف پروفیل، پایپ و ... و نیز گریدهای پزشکی و تنها تولیدکننده پی‌وی‌سی امولسیون با کاربرد صنایع چرم، فوم و... است.