ممنوعیت تردد ناوگان باری در اصفهان طی ساعات اولیه صبح

به گزارش دنیای اقتصاد سیدعلی عبدالهی با اعلام این خبر گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و تغییر الگوی حرکت ترافیک در سطح این کلان‌شهر، الزاماتی از جمله ممنوعیت تردد ناوگان باری در ساعات اولیه صبحگاهی برای ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز شهر و رینگ نخست ترافیک محدودیت‌های شدیدتری توسط دوربین‌های ثبت تخلف و عوامل راهور اعمال شده است، افزود: جهت کنترل آلایندگی خودروهای باری و خودروهای شخصی، مراکز معاینه فنی به‌صورت کامل در اختیار شهروندان است و می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح دو پروژه شاخص این سازمان در هفته‌های پایانی شهریورماه تصریح کرد: نخستین پروژه، مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی درون‌شهری اصفهان است که برای نخستین‌بار در سطح کشور با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، در حال حاضر تمام مراکز معاینه فنی این کلان‌شهر به صورت برخط و کاملاً هوشمند در سالن مانیتورینگ سازمان حمل‌ونقل بار رصد می‌شود و در صورت مشاهده تخلف در این مراکز فوری به آن رسیدگی خواهد شد. عبدالهی ادامه داد: دومین پروژه شاخص، سامانه متحرک تشخیص تخلفات ناوگان باری درون‌شهری است که افتتاح شد. وی خاطرنشان کرد: طرح‌های زیست‌محیطی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان که در دستور کار قرار دارد.