توسعه پروژه‌های مشارکتی در منطقه یک با تصویب بسته‌های تشویقی و تخفیفی

به گزارش دنیای اقتصاد مسعود حیدری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه منطقه یک شهرداری اصفهان در هسته مرکزی شهر قرار دارد، ذخیره ملکی در این پهنه بسیار محدود است و لذا اجرای پروژه‌های زیرساختی و جدید در آن با چالش روبه‌رو می‌شود.

وی افزود: مدیریت شهری اصفهان در راستای حل این مشکل نسبت به تهیه بسته‌های تشویقی و تخفیفی مناسب اقدام کرده است تا با ارائه راهکارهای خلاقانه، بسترهای لازم برای توسعه این بخش مهم شهر را فراهم ساخته و مسیر دست‌یابی به درآمدهای پایدار و رونق اقتصادی با مشارکت فعالان اقتصادی را ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۹ پروژه در این منطقه از طریق مشارکت با بخش خصوصی در حوزه مشارکت مدنی به اجرا درآمده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۳ پروژه در حال اجرا و ۶ پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مشارکتی مجموعه تجاری کوالالامپور، آیریک هتل (جهان نما) و مجموعه مسکونی خیام از پروژه‌های شاخص این منطقه هستند که موانع پیرامون آن‌ها در حال رفع و رجوع است. چنانکه پروژه آیریک هتل (جهان نما) تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به‌زودی به بهره‌برداری می رسد.