امروز بلوغ سازمانی فولاد مبارکه را به‌روشنی مشاهده کردم

او در پایان بازدید خود از این طرح توسعه‌ای بسیار مهم و حساس تصریح کرد: نوسازی و تعمیرات بسیار سخت و پیچیده نورد سرد شامل ۱۲۴ هزار نفر ساعت در جبهه‌های کاری مختلف تاندم‌میل، اسیدشویی شماره یک و بیش از ۲۰ جرثقیل در جبهه‌های کاری مختلف طی دو هفته، توسط بیش از ۸۰ نفر به‌طور هم‌زمان در حال انجام است.

طیب‌نیا با تأکید بر اینکه این عملیات تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، تصریح کرد: این تعمیرات که ۴ یا ۵ سال پیش برای انجام آن درصدد استفاده از دانش صاحبان تکنولوژی بودیم، امروز به دست توانمند تلاشگران فولاد مبارکه و پیمانکاران این شرکت در قالب یک کار تیمی بسیار منسجم و ارزشمند در زمان مشخص و طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و حتی در برخی جبهه‌های کاری جلوتر از برنامه در حال انجام است.

به گفته مدیرعامل فولاد مبارکه، انجام چنین پروژه‌هایی به دست کارکنان متخصص شرکت و شرکت‌های پیمانکار داخلی نشان‌دهنده بلوغ سازمانی، تسلط همکاران ما در خط تولید، واحد توسعه، واحد بهره‌بردار، پیمانکاران و تکنولوژی خط است و این امر نویدبخش آینده‌ای روشن برای فولاد مبارکه است. امروز بلوغ سازمانی فولاد مبارکه را بعینه مشاهده کردم؛ ازاین‌رو امیدوارم به لطف الهی، این تعمیرات با موفقیت کامل انجام شود و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات شرکت که همه به دست همکارانم حاصل شده، اضافه شود.