معرفی کتاب 1 copy

نیم هزاره بعد، استیو کین استدلال می‌کند که اقتصاد به اصلاحات خاص خود نیاز دارد. او در کتاب اقتصاد زدایی، کلیسایی روشنفکر - اقتصاد نئوکلاسیک - را که به طور سیستماتیک نادرست‌های تجربی و مغالطه‌های منطقی خود را نادیده می‌گیرد، از بین می‌برد، و با این حال هنوز به طور مرموزی توسط کاهنان اعظم علمی خود پرستش می‌شود. در این کتاب، او اصلاحات خود را ارائه می‌دهد: یک اقتصاد جدید، که به مسائل جدی می‌پردازد که کشیش‌های اقتصادی امروزی نادیده گرفته می‌شوند، مانند پول، انرژی و پایداری زیست محیطی. این به ما امیدواری می‌دهد که بتوانیم اقتصاد خود را از فروپاشی و سیاره زمین را از فاجعه زیست محیطی نجات دهیم.

کتاب جدید استیو کین با انجام این کار با هوش و ذکاوت همیشگی‌اش، برای هرکسی که متوجه شده است امپراتور اقتصاد برهنه است و دوست دارد او لباس بپوشد، قابل چشم پوشی نیست.

پروفسور استیو کین، منتقد برجسته اقتصاد جریان اصلی، نویسنده کتاب‌های «عقب زدایی اقتصاد» و «آیا می‌توانیم از بحران مالی دیگری جلوگیری کنیم؟ » و پژوهشگر برجسته در دانشگاه کالج لندن است.

فایننشال تایمز:

«در این کتاب پرشور و پرشور، استیو کین به طرز ماهرانه‌ای مبانی اقتصاد نئوکلاسیک را آشکار می‌کند – و سپس شروع به ترکیب ذهنیت، مدل‌ها و ریاضیات اقتصادی می‌کند که واقعاً کار می‌کند. برای هر دانشجوی مدل‌سازی اقتصادی که می‌خواهد به ایجاد ابزار‌های مناسب برای قرن بیست و یکم کمک کند، این کتاب راهنما و فراخوانی است که منتظر آن بوده‌اید. »

کیت راورث، نویسنده کتاب اقتصاد دونات:

«این یک کتاب درخشان است. به موضوعی حیاتی می‌پردازد و این کار را با دقت، هوشمندی و نثری قابل دسترس انجام می‌دهد »