محمدباقر الفت با حضور در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و بازدید از این گروه صنعتی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار‌کرد: انصافاً پالایشگاه اصفهان نوید بخش روزهای خوب و امید بخش برای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم از مدیریت‌های مطلوب و سالم حمایت کنیم، افزود: بر این اساس و باتوجه به اصل ۴۴ قانون اساسی ستاد اقتصاد مقاومتی را در مرکز و همه استان ها تشکیل داده و ۵ هزار واحد تولیدی را مورد حمایت قضایی قرار دادیم، در این زمینه همکاران در سراسر کشور و به ویژه استان اصفهان همکاری خوبی داشتند، پرونده ها در اصفهان با دقت پیگیری شدو نتایج خوبی را به همراه داشت.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی را دوباره تقویت خواهیم کرد، ادامه داد: ما می دانیم که شرکت های بزرگی همچون هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توجه به وسعت فعالیت ممکن است معارضانی داشته باشد که ما با توجه به سلامت فعالیت در این شرکت حمایت های لازم را از این مجموعه خواهیم داشت.

وی خطاب به کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: همه با انگیزه بالا مدیریت سالم را مورد حمایت قرار می دهیم و سایه ای امن برای شما ایجاد خواهیم کرد، شما نیز با حرکات مثبت مبتنی بر دانش موفق خواهید بود.