دولت مکلف به پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال به حق آبه داران اصفهانی است

«سیدرضا مرتضوی» زمان پرداخت این اعتبار را تا پیش از پایان پاییز عنوان کرد و  با مناسب دانستن بارش‌ها در سرچشمه زاینده رود گفت:  مسوولان وزارت نیرو این قول را به ما داده اند که در صورت ادامه داشتن بارش‌ها به همین نحو که شروع و طلیعه خیلی خوبی داشته است، بتوانند در پاییزه دوم به کشاورزان آب بدهند.

همچنین  رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اولویت‌ بندی اقدامات و طرح‌های مرتبط با حل مشکلات آب استان نیازمند اجماع همه دستگاه‌هاست.

 محمد نورصالحی، روز یکشنبه در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به سخنان  رهبر معظم انقلاب در باره ضرورت حل مساله آب استان افزود: در این پیوند جلساتی برگزار و اقدامات خوبی انجام شده است. وی با بیان دغدغه اعضای شورای شهر اصفهان برای حل این چالش اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح‌ها و اقدامات جاری، مشکل اصلی این دیار حل و فصل شود.

نورصالحی به دیدار  اقشار مختلف مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در ابتدای این دیدار مهمترین و اساسی‌ترین مشکل مردم اصفهان را آب معرفی و بر ضرورت حل آن تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در این جلسه بیان کردند که مساله آب اصفهان جدی است و دولت کنونی نیز در حال برنامه‌ریزی و انجام اقداماتی است که ولو در بلندمدت، به نتیجه خواهد رسید.