ذوب آهن اصفهان به لحاظ فرهنگ بسیجی، سرآمد کشور است

فرمانده سپاه ناحیه لنجان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت گفت: این کشور با ایثار و شهادت حفظ شده است و با وجود این مردم ولایتمدار و بسیجیان جان برکف، هیچ قدرتی نمی تواند گزندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

سرهنگ خدامیان ذوب آهن اصفهان را به لحاظ فرهنگ بسیجی سرآمد استان و کشور دانست و گفت: سابقه درخشان این مجتمع عظیم صنعتی در پیروزی انقلاب اسلامی، پشتیبانی تجهیزاتی و اعزام نیرو در دوران دفاع مقدس به جبهه و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، نشان می دهد که تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه لنجان، فتنه انگیزی و توطئه کنونی دشمنان علیه ایران را یک آزمایش الهی برای همگان دانست و گفت: برای سربلندی در این آزمایش باید دنباله رو شهدا باشیم و با پیروی از مقام معظم رهبری، اجازه ندهیم که دشمن به اهداف خود در این خاک مقدس برسد .

وی افزود: امروز دشمن به صورت عیان به میدان آمده و مساجد را آتش می زند، به مقدسات ما توهین می کند و امنیت و جان مردم را نشانه گرفته است تا این کشور را زمین گیر کند.

فرمانده سپاه ناحیه لنجان اظهار‌کرد: دشمن با تمام توان مقابل ولایت فقیه ایستاده است و می خواهد نور خدا را با دهان خاموش کند که البته مغلوب است و در این فتنه انگیزی خود، نابود می شود.  

سرهنگ خدامیان افزود: بهترین تجدید میثاق با شهدای گرانقدر این است که پیرو آنها باشیم و از خط ولایت خارج نشویم.

هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا ۵ آذرماه ادامه دارد و به همین مناسبت، برنامه های مختلف از جمله غبار روبی و عطرافشانی یادمان شهدا، مسابقات ورزشی و... در ذوب آهن اصفهان برگزار می شود .