تجلیل از شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان صنعت برتر استان وکشور

به گزارش دنیای اقتصاد در این آئین سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان و ایران ضمن قدردانی از خدمات صورت‌گرفته از سوی صنایع استان اصفهان در زمینه تولید و بهره‌وری اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال، استفاده از ظرفیت‌های علمی در دانشگاه‌ها ضروری است و می‌تواند اثرگذاری بسیار زیادی داشته باشد. او با اشاره به این که در استان اصفهان ظرفیت‌های خوبی در شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد، اضافه کرد: انتظار داریم در حوزه ایجاد ظرفیت‌های بزرگ برای این شرکت ها نیز زمینه‌سازی صورت گیرد. رئیس خانه صنعت و معدن استان ایران تصریح کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در استان اصفهان در دستور کار است از این رو باید در این پروژه نقش شرکت های دانش بنیان به خوبی دیده شود.

سهل‌آبادی گفت: در زمینه فعالیت‌های صنایع باید به سمت بهبود فرایندهای زیست محیطی گام برداریم. وی با بیان اینکه در شورای بهره‌وری وزارت صمت نیز در زمینه توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه داریم، ادامه داد: این روند در همه سطوح مورد تاکید قرار گرفته است. امیرحسین کمیلی رئیس سازمان صمت استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در کل کشور ۲۱ سهم برای معرفی صنایع برتر کشوری در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: با وجود ظرفیت های موجود در حوزه صنعت استان اصفهان سهم استان اصفهان به ۵ سهم افزایش یافت.

سبد محصولات فولاد مبارکه با تولید انواع گریدهای خاص متنوع‌تر شده است

بنابراین گزارش علیرضا مولوی‌زاده مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه نیز که به نمایندگی از مدیر عامل شرکت در این جلسه حضور داشت، پس از دریافت لوح تقدیر این آئین تصریح کرد: فعالیت در صنعت با توجه به چالش‌هایی همچون تحریم، تامین انرژی، نوسانات بازار و بسیاری از عوامل دیگرکار بسیار سختی است و این شرایط برای شرکت فولاد مبارکه اصفهان که وظیفه تامین حداکثری نیاز بازارها و صنایع داخلی را برعهده دارد نیز به مراتب سخت تر است با این حال با توجه به اهمیت محصولات خاص در حوزه صنعت فولاد با همکاری تمامی همکاران در فولاد مبارکه سبد محصولات شرکت با تولید انواع گریدهای خاص متنوع تر شده و باتوجه به رقابت شدید در بازارهای جهانی برای تولید هرچه بیشتر این قبیل محصولات با همکاری دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان اقدامات گسترده تری در این حوزه در حال انجام است.