«برندینگ» 10 ساله شد

نایب رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان در این همایش به اهمیت سرمایه‌های انسانی و ضرورت توجه به کارکنان در یک سازمان پرداخت و گفت: کارکنان مهم‌ترین اثر را در حفظ و حمایت یک برند دارند؛ لذا در انتخاب، حفظ و ارتقای شغلی کارکنان باید دقت عمل بالایی از سوی مدیران صورت بگیرد چرا که رتباط اولیه مشتری با کارکنان است و نارضایتی سرمایه‌های انسانی باعث نارضایتی مشتری خواهد شد.

احمداثنی عشری به سیر تحول مدیران سازمانی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز پرداخت و گفت:  امروزه ما در استخدام افراد با نسل جوان دهه هشتادی‌ها که به نسلz معروفند مواجهیم که ذائقه و سلیقه‌های خاصی دارد و مثل نسل‌های قبلی صرفا به دنبال کار نیستند و می‌خواهند کنار انجام وظایف شغلی، برای تفریح و زندگی شخصی خود هم وقت بگذارند، از این رو مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها بسیار حساس و مهم است. دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان هم در بخشی از این همایش درباره اریخچه سلسله همایش‌های برندینگ گفت: این همایش از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرد و در خراسان رضوی بی همتا و منحصر به فرد است.

به گزارش ایلنا، امیرمهدی مرادی با اشاره به اینکه این همایش از نظر سیستم ارزیابی و معرفی برندها در خراسان رضوی منحصربه‌فرد است گفت: ۷۳ شرکت بخش خصوصی اعم از صنفی و صنعتی در همایش حضور داشتند  و  امروز که وارد دهه دوم این سلسله همایش‌ها شدیم براساس ارزیابی صورت گرفته بیش از ۷۰درصد شرکت کنندگان معتقدند این همایش‌ها باید ادامه یابد و تلاش داریم این همایش در زمره همایش‌های ملی قرار بگیرد.  دبیر اجرایی همایش برندینگ با عنوان این مطلب که نگاه ما به این همایش رو به آینده و توسعه واحدهای تولیدی است گفت: پنج سال  اول بر آموزش تاکید داشتیم و پنج سال دوم تلاش کردیم آموزش‌ها را به عمل تبدیل کنیم. همچنین برندها و واحدهای شرکت کننده در همایش را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم که منجر به شناخت نقاط قوت و ضعف یک برند می‌شود. مرادی اضافه کرد: امسال برگزاری همایش با حمایت و همکاری سازمان صمت خراسان رضوی برگزار شده است و به پیشنهاد این سازمان، علاوه بر ارزیابی خدمات برندها، به مخاطبان نیز توجه کردیم و نظرات آنها را از محصولی که مصرف می‌کنند، از طریق پرسشنامه‌ای مشخص جویا شدیم و طبق این برآورد ۹۰درصد مشتریان که از یک محصول راضی هستند، علاوه بر مصرف شخصی، مصرف آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

تقدیر از برندهای برتر دهمین دوره

درپایان این مراسم برندهای برتر در دو حوزه صنعت و اصناف معرفی شدند و بر این اساس در حوزه صنعت، تندیس برند برتر به شرکت‌های پارت لاستیک، چرم مشهد، سپیدبال، زعفران مصطفوی، قهوه پارت سازان، قند تربت حیدریه، سامد، نوین زعفران و نیان الکترونیک اهدا شد. همچنین شرکت‌های پارس سامان ایرانیان، حوله یاس سپید مشهد، خوشنام خراسان و صنعت بام شرق ممتاز نوین شایسته تقدیر شناخته شدند. در بخشی دیگری از اهدای جوایز، مدال حوزه پیشکسوتان به گروه صنایع غذایی «به‌صبا» و زعفران سحرخیز تعلق گرفت. همچنین از «نیان الکترونیک» و «نوین زعفران» به عنوان برند های ممتاز خراسان رضوی به خاطر انتخاب به عنوان برند برتر در ده دوره همایش با اهدای کاپ قهرمانی به محمدعلی چمنیان وعلی شریعتی مقدم تجلیل شد و از تلاش‌های فرزانه معینی از نیان الکترونیک به عنوان کارشناس نمونه حوزه برندینگ، تقدیر شد.