در این رویداد مهم صنعت ساختمان مهندس مهدی مسکنی معاون  تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دکتر امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بازدید کردند.

مهندس مسکنی در این بازدید با اشاره به تولیدات ذوب‌آهن اصفهان گفت،ازآنجاکه محصولات متنوع ذوب‌آهن اصفهان در امر ساخت‌وسازهای مسکن کشور کاربرد  اصلی و حیاتی را دارد،حضور  این شرکت در بخش تعاونی‌های مسکن و حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با ساخت مسکن در داخل و خارج کشور از اهمیت  بالایی برخوردار است.

 همچنین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که دکتر مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از مقامات دولتی،نمایندگان مجلس ،غرفه داران،  متخصصان و سایر بازدیدکنندگان و افراد مرتبط حضور داشتند،اهداف و سیاست های کلی مسکن کشور مطرح‌شده و موردبررسی قرار گرفت. ازآنجاکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به عنوان سال تولید ، اشتغال آفرین و دانش بنیان نامیده شده و از طرفی با توجه به هدف دولت مبنی برساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در دوره  ۴ ساله ، سیاست‌ها،اهداف و تبلیغات نمایشگاه مذکور شکل ویژه ای به خود گرفته است.

نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب‌دهنده ساخت مسکن

رئیس اتاق تعاون ایران  نیز در این  نمایشگاه جهت هر گونه همکاری با شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در امور تولید و صادرات خدمات فنی، مهندسی اعلام آمادگی کرد.

مهندس بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران و از دست اندر کاران سازمان بورس کالای کشور در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان تهران در جریان تحولات جاری ، برنامه‌ها و تولیدات متنوع این شرکت قرار گرفت.

وی  با اشاره به اهمیت تولیدات ذوب‌آهن اصفهان در امر ساخت‌وساز مسکن در کشور گفت : اتاق مذکور با کمک وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بوده و هم‌زمان در حال فراهم نمودن مصالح ساختمانی باکیفیت و باقیمت مناسب برای ۳۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر در کشور است. عبدالهی اظهار‌کرد: این فرصت وجود دارد که از امکانات و تولیدات متنوع ذوب‌آهن اصفهان جهت تامین مقاطع فولادی این پروژه‌ها استفاده شود وی تاکید کرد: با همکاری متقابل بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان، نهضت شتاب‌دهنده ساخت مسکن ارزان با مصالح مقاوم و سبک می‌تواند ایجاد، گسترش و ادامه یابد..