چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور فعال گروه فولاد مبارکه

 نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد مالی ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه است و سالانه با حضور بسیاری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در بخشهای مختلف صنعتی و اقتصادی برپا می‌شود تا شرکت‌های فعال در این بخش دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدیدکنندگان، دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه، شرکت سبد گردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاور پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی توسعه فولاد مبارکه برای افزایش نقدینگی و بازار گردانی سهام شرکت‌های فولادی در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارند.

این نمایشگاه به عنوان معتبرترین رویداد مالی کشور با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازارهای مالی در زمینه افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازارهای یادشده و خدمات آن برگزار می‌شود و بالا بردن اطلاعات و آگاهی های مالی مردم و شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد مهم اقتصادی است.

ارائه توانمندی‌های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه‌های ویژه مالی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین‌المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه‌گذاران خارجی و برگزاری رویدادهای مربوط به استارتاپ ها در این سه حوزه مالی از اهم برنامه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.

صنعت بیمه همانند بازارهای سرمایه و بازارهای مالی و بانکی جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است، زیرا توسعه همکاری‌های این سه صنعت در رشد و توسعه اقتصاد ملی ضروری است و به طور قطع، همکاری‌های بیشتر بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی با سه صنعت بورس، بانک و بیمه تاثیرات مثبتی بر روند معاملات بازار سرمایه خواهد داشت.

معرفی دستاوردها و نوآوری‌های سه بال اقتصادی و اصلی کشور، از اهداف اصلی برگزاری صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) است و برگزاری چنین رویداد اقتصادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین پتانسیل ها و ظرفیت‌های این سه حوزه است که هم اکنون از ظرفیت۲های مهم اقتصادی و صنعتی کشورها محسوب می‌شوند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور،  از دوم ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده  و غرفه گروه فولاد مبارکه در سالن‌های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و مشتریان این شرکت صنعتی تا پنجم مردادماه جاری خواهد بود.