مدیرفنی و بنیانگذار استارت‌آپ ژرفا گفت: پس از توسعه محصول اولیه ژرفا و کسب درآمدی مختصر از آن، در راستای آماده‌سازی و ارتقای نسخه بعدی سامانه از حمایت‌های مالی و معنوی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ستاد هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال استفاده کردیم، از این رو موفق شدیم نسخه بعدی دستیار بیمه را توسعه دهیم و مجوز دانش‌بنیان را اخذ کنیم. شهلا مردانی افزود: حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان مناسب بود و ما برای حضور در نمایشگاه‌‌ها، دوره‌های آموزشی و حتی تحقیق و توسعه از آن خدمات بهره بردیم. بنابراین با استفاده از حمایت‌ها به صورت بوت استرپ فعالیت‌مان را ادامه دادیم، اما در برهه‌ای با توجه به نیازهای ایجاد شده، افزایش قدرت و سرعت در کسب و کارمان لازم بود که تامین مالی به شکل دیگری اتفاق بیفتد، بر همین اساس تصمیم به جذب سرمایه گرفتیم. مدیرعامل و بنیانگذار استارت‌آپ ژرفا در‌باره روند جذب این سرمایه توضیح داد: در آغاز فرآیند جذب سرمایه، وی‌سی‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و آنهایی که به حوزه ما علاقه‌مند بودند یا در این حوزه فعالیت داشتند را برای مذاکره انتخاب کردیم.

طیبه قنبری به عوامل تاثیرگذار برای سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: طی مذاکرات متوجه شدیم که تیم پارامتر مهم و تعیین‌کننده‌ای برای سرمایه‌گذاران است، علاوه برآن مسیر طی شده در کسب و کار، ‌طرح تجاری و چشم‌انداز مورد توجه آنان بود.

وی در مورد معیارهای ژرفا برای جذب سرمایه اضافه کرد: به عنوان تیم سرمایه‌پذیر ما نیز معیارهایی را برای خود در نظر گرفته بودیم و فقط به دنبال سرمایه نبودیم و نگاه کلان داشتن وی‌سی در همکاری و رضایتمندی تیم‌های فعلی آنها بسیار برای ‌ما اهمیت داشت. به گفته قنبری، در مذاکراتمان با مطرح کردن چالش‌های پیش روی ژرفا، در نهایت موفق شدیم از پرشیافاند سرمایه جذب کنیم که امیدواریم این همکاری نقطه شروعی برای وقوع اتفاقات خوب در ژرفا و صنعت بیمه باشد.