هدف شرکت گام برداشتن در راستای  تولید داخلی

مسعود رجحانی؛ مدیرعامل شرکت وایو کمپانی به ارائه گزارشی از تاریخچه و فعالیت مجموعه خود پرداخت و گفت: شرکت از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه طراحی، دوخت مانتو و لباس شب آغاز کرد، در ابتدای فعالیت محصولات خود را با تعداد محدود به فروش می‌رساند، اما بعد از گذشت چند دوره خیاطی و طراحی، تعداد چرخ و چرخکارها افزایش داده شد و به تبع آن شاهد رشد فروش در مجموعه بودیم.

مسعود رجحانی گفت: طراحی‌های منحصر به فرد و زیبای خانم عرفانیان - طراح مطرح شرکت وایو که شناخت کافی و جامعی از بازار داشتند به رونق بخشی و وسعت شرکت کمک قابل توجهی کرد. وی افزود: سرمایه شرکت در حال گردش است و ۴ شعبه فعال در استان تهران مشغول به فعالیت است که بنا داریم تعداد شعبت را افزایش داده و همین‌طور شعبت خرید و فروش را در سراسر استان‌های کشور که به صورت نیمه فعال هستند، فعال کنیم.

مدیرعامل شرکت وایو کمپانی با اعلام اینکه هدف شرکت گام برداشتن در راستای تولید داخلی است، اظهار کرد: تمامی‌محصولات و کارهای شرکت ایرانی و تولید داخل کشور است که توسط دستان پرتلاش و زحمتکش هموطنان ایرانی حاصل می‌شود. رجحانی تصریح کرد: در تمامی‌سال‌های فعالیت شرکت، هیچ گونه وارداتی از کشورهای دیگر نداشته‌ایم و تمامی‌پارچه و خرج کارها از داخل کشور تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: سعی داریم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توکل به خدا، کلیه اقدامات خود را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی انجام دهیم. در این راستا برای افزایش تولیدات داخلی کمک مسوولان را می‌طلبیم تا بتوانیم تعداد چرخ و چرخکارهای مجموعه را افزایش داده و با حمایت آنها مجموعه را گسترش دهیم.

رجحانی گفت: میزان فروش شرکت از زمانی که واردات خارجی کاهش یافته است به نسبت گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است که امیدواریم این امر ادامه پیدا کند. مدیرعامل شرکت وایو کمپانی اظهار کرد: امیدوارم با حمایت از تولیدات داخلی شاهد رونق پوشاک توسط هموطنان خود باشیم و بدین‌وسیله زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد را در کشور فراهم کنیم.

وی گفت: کار پوشاک به تعداد زیادی نیرو متمرکز و غیر متمرکز احتیاج دارد که این امر باعث می‌شود تعداد زیادی از هموطنان شاغل شوند و، درآمدزایی داشته باشند و کمک به خرج خانوار می‌شود و بدین‌وسیله سبب ریشه کنی فقر شویم.

مدیرعامل شرکت وایو کمپانی گفت: پوشاک، بارزترین نماد فرهنگی، مهم‌ترین و مشخص ترین مظهر قومی‌و سریع‌الانتقال ترین نشانه فرهنگی است که به سرعت تحت تاثیر پدیده‌های فرهنگ‌پذیری در بین جوامع گوناگون انسانی قرار می‌گیرد.

مسعود رحجاتی افزود: عده‌ای را عقیده بر آن است که استیلای فرهنگی و سلطه‌پذیری در وهله اول از طریق انتقال پوشاک صورت می‌گیرد و حتی می‌توان با تغییر پوشاک یک جامعه، نوع معیشت و شیوه تولید آنها را نیز دچار دگرگونی کرد و تغییرات و تحولاتی در ساختار زندگی اجتماعی آن جامعه ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: باید در جهت تولید و مصرف پوشاک داخلی توسط هموطنان کشور گام‌های ویژه‌ای در این زمینه برداشته بشود که در این راستا حمایت کلیه مسوولان را می‌طلبیم.

***

نشانی: بازار بزرگ بین چهارسوق  کوچک و بزرگ  پاساژ چهارسوق  طبقه  دوم شماره ۶۲۶

۵۵۶۹۸۳۲۶-۰۹۱۲۵۱۳۶۶۱۹