با فروش حرفه ای، ارتباط با بیمه گذاران و نگهداشت و توسعه محصولات جدید میتوان به سهم بالا در ترکیب محصولات شرکت و سهم در صنعت بیمه دست یافت.در قبال آن افزایش توانگری مالی شرکت‌های بیمه در سایه کارشناسی صحیح و ضریب خسارت کنترل شده ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و کلیه ذینفعان به رشد اقتصادی کشور منجر خواهد شد.

شرکت بیمه "ما"

• با طراحی انواع محصولات بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با پوشش‌های کامل بیمه‌ای با سقف تعهدات بالا از قبیل طرح آتیه فرزندان، زنان خانه دار، طرح سنوات ویژه کارفرمایان، طرح مستمری مکمل بازنشستگی و...

• سرمایه‌گذاری مناسب اندوخته بیمه گذاران با میانگین سود دهی ۲۶.۵ درصد در ۵ سال گذشته

• طرح درمان تکمیلی انفرادی ویژه بیمه گذاران عمر

• آموزش و تقویت کارشناسان ستاد و صف و تفویض بسیاری از امور به کارشناسان شعب

• جذب و تقویت فروشندگان برتر و آموزشهای حرفه‌ای فنی و بازاریابی و تفویض برخی امور به ایشان

• تقویت ارتباط با مشتری از طریق انواع پیامک‌ها، پنل کاربری ویژه و برگزاری جشنواره‌های دوره‌ای و فصلی

درصدد توسعه محصول می‌باشد

اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته و موضوع طی برگزاری چندین جلسه شورای راهبردی بیمه‌های زندگی در دستور کار قرار گرفته است تا تمامی جوانب محصول مورد بازنگری قرار گرفته و ضمن ارتقای محصول بیمه‌های زندگی، منجر به ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران و تقویت شبکه فروش شده است.

از آنجا که آموزش، کلید ارتقای صنعت بیمه می‌باشد، آموزش‌های لازم در راستای تقویت دانش فنی، اصول و فنون بازاریابی و همچنین تفویض برخی اختیارات آغاز شده است.

ضمن آموزش شبکه فروش و تفویض برخی اختیارات به ایشان، کارشناسان شعب نیز مورد آموزش قرار گرفته تا بسیاری از امورات صدور بیمه نامه و الحاقیه به ایشان تفویض گردد. این امر سبب شد تا ضمن تقویت نیروهای صف، سرعت عمل به پروسه صدور اضافه شود. ضمن تفویض امورات از ستاد به کارشناسان شعب، نیروهای ستادی در راستای نظارت، نوآوری محصول و خدمات تقویت شدندکه این موضوع منجر به سرعت بخشیدن به امورات بیمه گذاران و پروسه صدور بیمه نامه‌ها و کاهش هزینه‌های اداری بیمه شد.